Tavsiye İlk Apple Ürünüm

    Konu Sahibi
İlk Apple Ürünüm
Bende Apple iPad Mini Retina 16GB tablet aldım A7 işlemcili. Önerdiğiniz uygulama var mı? iTunes falan kullanıyorum yıllardır (Amerika'da 11 yıldır var) ama ilk defa bir Apple ürünü kullanacam. Tavsiye öneriniz varsa yazarsanız sevinirim.
Not: Sadece hesap açıldı daha safariyi bile açmadım. Subway Surfers kuruldu sadece.
 

0MG90

Üye
Hayırlı olsun. Gta Vice City-San Andreas, Fruit Ninja, Angry Birds Rio-Go,Modern Combat 4, Temple Run 2, Smurfs Village gibi oyunları öneririm. Tarayıcı olarak Chrome ve Mercury Browser iyi.
 
Tepkiler: ahmetsuha525000
Hayırlı olsun.
 
Tepkiler: ahmetsuha525000 ve Baranbaris

bycoo32

Üye
Hayirli olsun

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

phasan

Üye
Hayırlı olsun. Gta Vice City-San Andreas, Fruit Ninja, Angry Birds Rio-Go,Modern Combat 4, Temple Run 2, Smurfs Village gibi oyunları öneririm. Tarayıcı olarak Chrome ve Mercury Browser iyi.
Bir kaç oyun paralı gta serısı gıbı
 
Hayırlı olsun güle güle kullan kardeş
 

phasan

Üye
Onu kullanmasını bılıyorsa yukler
 
    Konu Sahibi
Para sıkıntısı yok bende. iTunes' dan flm müzik falan alıyorum. Appstore'dan paralı da olsa yüklerim.
Gta yükledimde PCde olduğu gibi olmuyor.