İlk Android Telefonum Bu Olabilir mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İlk Android Telefonum Bu Olabilir mi?
Merhaba arkadaşlar çin üretimi telefonlar bölümünede konu açmıştım fakat androidden anlayan birisinden destek almak istedim sizce bu telefonu almalı mıyım? www.android-sale.com/gooapple-v5-android-phone-retina-screen-5mp-camera.html
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Bence almışken orjinal al.
 
    Konu Sahibi
Orjinal alacak kadar para biriktirseydim zaten uğraşmazdım bunlarla
 
turkiye de satış yapiyolarmi
 

enaa_881

Üye
kardeş telefon görünüş açısından birebir benziyo ve tema açısından da bazı farklılıkları olsada o da benziyo ama işlemci çok iyi değil gibi menü geçişlerinde takılmalar oluyo bide batarya biraz zayıf geldi şarj sıkıntısı çekebilirsin
alırsan çok performans alamazsın sadece iphone a benzer bi telefonun olur işte o fiyatada zaten alabileceğin herhangi bi androidde çok iyi olmaz ama almaya değermi bilmiyorum
Türkiyede satılıyodu bi sitede ama şu anda stoklarında yok o yüzden satamıyolar

----------Eklendi @ 11:05:25 ---------- Yazıldı @ 11:02:07 ----------

sen verebileceğin parayı söyle ona göre bi yorum daha yapalım belki performans açısından daha iyi bi telefon buluruz
 
arkadaşın verdiği linkteki telefon aşağı yukarı 500tl bence ikinci el temiz ideosx5 al derim
 
arkadaşlar çin malı deyip geçmeyin adamlarda xiaomi phone (özellikle mi-one)diye bir marka var ve bu markanın galaxy s2 yi geçtiği testler var bu telefonun ve fiyatı 310 dolar ne var ki buraya gelmiyor.1.2GHZ Dual Core İşlemci 512mb ram 8gb dahili hafıza var arkadaşın istediği telefonda cihaz 600 lira bu linkte 600 e dual core işlemcili bir telefon var mı?tek uyuz olduğum i-phone çakması olmuş xiaomi gibi özgün bir stili olsa dakika düşünmem 590 liraya götü boklu galaxy ace alacağıma bunu tercih ederim yani
 

enaa_881

Üye
evet arkadaşın söylediği telefon gooapple dan çok daha iyi bulabilirsen ondan alabilirsin gooapple yerine

----------Eklendi @ 15:32:15 ---------- Yazıldı @ 15:31:01 ----------


hatta bu telefon da güzel
 
Bence fena değil. Ama iyi bir marka alırsan güncelleme, destek ve garanti konusunda sorun çekmezsin.
 
    Konu Sahibi
maximum 400tl verebilirim
 

enaa_881

Üye
kardeş 400 tl ye ikinci el bi cihaz bak daha iyi olur bence
 
    Konu Sahibi
ayrıca illa çin üretimi olmasına gerek yok 400 tl üst sınırında iyi bildiklerinizi de yazabilirsiniz
 

enaa_881

Üye
kardeş galaxy y teknosada ve teknolojix de 400 tl bence alabileceğin en iyi telefonlardan biri rami biraz az ama heralde sorun olmaz
 
    Konu Sahibi
teşekkür ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...