iLauncher v2.1.0.1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Εthnic

Üye
iLauncher v2.1.0.1
Arkadaslar bugune kadar yapilmis en basarili iphone launcher oldugunu belirtmeliyim.. eger sizde iphone kisitlamalarindan bikmis ama ayni zamanda iphone nun o basit kullanisli menusunden vacgecemiyorsaniz tam size gore bir launcher.. bu surumde goze carpan en buyuk yenilik daha onceki surumde eklenmis olan klasor destegi daha da gelistirilmis, klasorlerin ayarlardan yani sira menuden de direk olarak simgeleri birbirinin uzerine surukleyerek acilmasi saglanmis.. iyi kullanimlar...

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: en-sel
Çok güzelde uzun yazıların arasına ... koyuyor o kötü

----------Eklendi @ 17:02:32 ---------- Yazıldı @ 16:57:55 ----------

birde change icon kısmında tüm programlar gözükmüyor
 

Εthnic

Üye
Çok güzelde uzun yazıların arasına ... koyuyor o kötü

----------Eklendi @ 17:02:32 ---------- Yazıldı @ 16:57:55 ----------

birde change icon kısmında tüm programlar gözükmüyor

Bunu denedinmi bilmiyorum ama o dedigin sorunlar eski surumlerde var... bu surumde change icon kisminda tum uygulamalar gorundugu gibi ayrica uygulama isimlerini de istedigin gibi degistirebilir ve kisaltabilirsin.. uzun isimli programlari araya noktalama koyup kisalmasi yine iphone da olan bir ozellik bu sekilde yazi tasmalarina engel olunuyor.. ama dedigim gibi ayarlardan istedigin uygulama ismini istedigin gibi degistirebilir veya kisaltabilir ayrica begenmedigin uygulama simgelerinide degistirebilirsin.. iyi kullanimlar..
 
bu verdiğini indirdim dostum belki yanlışlıkla eskiyi upload ettin

edit:ikon değiştirmeyi hallettim bir tane dosyanın içine değiştireceğin uygulamayı atmadan olmuyor

----------Eklendi @ 19:07:45 ---------- Yazıldı @ 19:06:15 ----------

birde dostum hava durumu borsa uygulamalarını nasıl getirdin?
 

Εthnic

Üye
herhangi bir borsa veya havadurumu uygulamasini yukle ve ilauncher ayarlariyla duzenle.. ornegin markette bulunan doviz adli bir uygulamayi telefona yukledikten sonra ilauncher'in ayarlarindan ismini borsa olarak degistirip iconunu da bu sekilde degistirebilirsin..
 

saol ben bazı gereksiz uygulamaların ikonlarını ve resimlerini değiştirdim

haberler ve hava durumunu hava durumu
socialhub'u borsa yaptım
 

Εthnic

Üye
Iyi dusunmussun.. ha birde istemedigin telefonla yuklu gelen ve root yetkisi olmadan silinemeyen sistem uygulamalarini menude gorunmemesini saglayabilirsin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...