İphone 5s bekle kesinlikle onu al. Nedeni İse İos Hem Çok Stabil Hem Yazılımı Daha İyi. Bütün Android telefonlar bi zaman sonra artık kasmaya başlıyor ama iosda böyle bir şey yok . İphone 5s alırsan 2-3 hatta 4 sene bile kullanabilirsin ama s4 en fazla 2 sene felan gidebilir. ayrıca ios daki uygulamalar daha iyi şimdi androidde facebooku bile dogru düzgün yapamıyolarken ne beklersin bu android uygulamalarından . İos ve uygulamarını Kullanırsan farkı anlarsın. Ayrıca ios bütün telefonlarına aynı değeri veriyor. Mesela iphone 3gs bile ios 6 destekliyor . Desteğini Kaldırmıyor. Benim daha 2012 agustosta cıkan turkcell maxipro 5 telefonuna artık güncelleme gelmiyor . ama iphone 3gs 4 senelik bir telefon fark ortada . Bide iphone 3gsde real racing 3 kasmazken , samsung galaxy s3 mini de kasıyor. İphone 3gs 600 mhz , 256 mb ram . S3 mini 1 ghz çift çekirdek , 1 gb ram.