Iki tel arasinda kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

ardakan12

ardakan12

Üye
    Konu Sahibi
Iki tel arasinda kaldım
Slm arkadaşlar benim telefon suan galaxy s2 8 ay dir kullanıyorum ve artık Değiştirmek Istiyorum İki Tel Arasinda kaldım iphone 5 mi. Galaxy s4 mu öneri ve bilgilerinizi bekliyorum şimdiden tşkler
 


legolas29

legolas29

Üye
Sakami yapiyosun s4 tabi ama xperia z al
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
Xperia z düşünme bile.s4 iyidir.
 
ardakan12

ardakan12

Üye
    Konu Sahibi
S4 iyi çok beğeniyorum da ama herkes iphone 5 diyor :-)
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
iphone 5 kullandım gayet guzel ve hızlı ama s4unde gerı kalmıcagını dusunuyorum androide alıstıysan eger s4 al farketmez ios ta kullanırım dıosan iphone 5 al ıkısıde kullanılcak 10 numara telefon
 
ardakan12

ardakan12

Üye
    Konu Sahibi
İlgilendiğiniz icin Hepinize Teşekkürler
 

MrGalaxy

Üye
Her anlamda S IV iyidir ama iOS'u denemek istiyorum diyorsan iPhone 5 derim. Arkadaşın var iPhone 5'i ama fiyatının pek karşılığını verebilecek bir telefon olduğunu düşünmüyorum, fazla abartılmış fiyatı. S IV daha ucuz + özellik bakımından 2 katı yaklaşık.
 
fk555897

fk555897

Üye
İphone 5 daha iyi.
 
Reexecution

Reexecution

Üye
iPhone 5S ' i bekleyebilirsin :)

- - - Eklendi - - -

iPhone 5S ' i bekleyebilirsin :)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Bencede 5S iphone 5in rakiibi s3 s4 daha yeni çıktı
 
alical33

alical33

Üye
haziran gibi 5s çıkacağı söyleniyor bence 5s i bekle ios düşünüyorsan ama androidle devam ederim diyorsan bence htc one
 
ardakan12

ardakan12

Üye
    Konu Sahibi
Ne diyebilirim ki çok kararsizim:confused:
 

ferhat1983

Üye
Bence htc öne x plus ;)
 
MrExpert

MrExpert

Üye
5s i beklemelisin ...
 
dumanibo

dumanibo

Üye
ikisini de alma. mümkünse bi tane 5110 al kullan
 
skywalker06

skywalker06

Üye
galaxy s4 her türlü akar
 

holymix

Üye
İphone 5s bekle kesinlikle onu al. Nedeni İse İos Hem Çok Stabil Hem Yazılımı Daha İyi. Bütün Android telefonlar bi zaman sonra artık kasmaya başlıyor ama iosda böyle bir şey yok . İphone 5s alırsan 2-3 hatta 4 sene bile kullanabilirsin ama s4 en fazla 2 sene felan gidebilir. ayrıca ios daki uygulamalar daha iyi şimdi androidde facebooku bile dogru düzgün yapamıyolarken ne beklersin bu android uygulamalarından . İos ve uygulamarını Kullanırsan farkı anlarsın. Ayrıca ios bütün telefonlarına aynı değeri veriyor. Mesela iphone 3gs bile ios 6 destekliyor . Desteğini Kaldırmıyor. Benim daha 2012 agustosta cıkan turkcell maxipro 5 telefonuna artık güncelleme gelmiyor . ama iphone 3gs 4 senelik bir telefon fark ortada . Bide iphone 3gsde real racing 3 kasmazken , samsung galaxy s3 mini de kasıyor. İphone 3gs 600 mhz , 256 mb ram . S3 mini 1 ghz çift çekirdek , 1 gb ram.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
S2 iyi bir cihaz hala. Bence bekle
 


Üst Alt