OFFCENT
Üye
İki İşletim sistemi Yükleme ?
Arkadaşlar Bende Win 7 yüklü Yani İso Dosyası ile yükledim Demon tools ile dosyaları Çıkarıp Setup ' u çalıştırıp böyle win 7 kurmuştum ' C ' bölümüne Sanırım Anlamışınızdır .. Bende İki İşletim Sistemi kurmayı dùşünüyorum Şöyle yapsam aynı win 7 yi iso dosyasını indirip kurdugum windows xp iso dosyası bulup Demon tools ile dosyaları çıkarıp Setup tan kurucam aynı şekilde Ama İki işletim sistemi Kurucagım için Hardiski Bölüp Oraraya kurucm Win xp yi Yani ' C ' de Win 7 kurulu ///// ben hardiskten böldügüm kısıma Windows xp kursam Sorun olurmu açılışta Sorarmı Hangi işletim sistemle açılagını seçebilirmiyim 


