KD1907
Üye
Demek ayyaşsın ha? bbbbbbiftiracııı
ben kendimi tanıttım
her akşam bi litre milli içkimizden içerimDemek ayyaşsın ha? bbbbbb
Laf sokabilir miyim lütfenher akşam bi litre milli içkimizden içerim
hayırLaf sokabilir miyim lütfen
İçimde kaldı dicem şimdi sende bana laf sokucaksın o yüzden
kalmasın hadi söyleİçimde kaldı dicem şimdi sende bana laf sokucaksın o yüzden
Hayır geçti artıkkalmasın hadi söyle
Hayır geçti artık
Olm fena laf soktun lan orda intikamımı alıcam ama bekle
Olm fena laf soktun lan orda intikamımı alıcam ama bekle
Teşekkürler, sen nasılsın?:eek::eek::eek::eek:
Merhaba kadim dostum, nasılsın?
Herzamanki gibi geçinip gidiyoruz, ben yokken ne değişti?Teşekkürler, sen nasılsın?
Hiç birşeyHerzamanki gibi geçinip gidiyoruz, ben yokken ne değişti?
Pek iyle gözükmüyor, ben yokken kopuyormuşsunuz, ben de kopmaya geldim.Hiç birşey
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?