Tebrikler Kadir abi… :) Nice rütbelere… @İhtiyar007 :disko: :dance:
mürteza16 Üye Konu Sahibi @İhtiyar007 Yarbay Oldu Tebrikler :) Tebrikler Kadir abi… Nice rütbelere… @İhtiyar007 Son düzenleme: 2 Mar 2014
İhtiyar007 Üye mürteza16' Alıntı: Tebrikler Kadir abi… Nice rütbelere… @İhtiyar007 Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler Mürteza
mürteza16' Alıntı: Tebrikler Kadir abi… Nice rütbelere… @İhtiyar007 Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler Mürteza
OttomaN TigeR Üye Tebrik ederim kardeşim, birlikte nice rütbelere inşallah. Bu arada seni benim bölüğe alıyorum emir subayı olarak, itiraz istemem. @İhtiyar007
Tebrik ederim kardeşim, birlikte nice rütbelere inşallah. Bu arada seni benim bölüğe alıyorum emir subayı olarak, itiraz istemem. @İhtiyar007
İhtiyar007 Üye OttomaN TigeR' Alıntı: Tebrik ederim kardeşim, birlikte nice rütbelere inşallah. Bu arada seni benim bölüğe alıyorum emir subayı olarak, itiraz istemem. @İhtiyar007 Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler komutanım
OttomaN TigeR' Alıntı: Tebrik ederim kardeşim, birlikte nice rütbelere inşallah. Bu arada seni benim bölüğe alıyorum emir subayı olarak, itiraz istemem. @İhtiyar007 Genişletmek için tıkla ... Teşekkürler komutanım