İGO8 Symbian için olamazmı ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

murti61

Üye
    Konu Sahibi
İGO8 Symbian için olamazmı ??
Arkadaşlar bende 5800 telefon var ve İG08 yazılımını gps cihazımda kullanıyorum.Sizlere sormak istediğim şey şu igo8 yazılımını symbian için yapamazlarmı yada uyumlu hale getiremezlermi??mümkün değilmi
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzhan mobile


oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
bende bu programı arıyorum bilen yok mu
 
ypinar

ypinar

Üye
yokmu bilen
 
TELEPHOoNE

TELEPHOoNE

Üye
benim bildiğim kadarıyla bu program android desteklidir symbian için olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt