Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gelde bi yeneyim seni![]()
Dondu çıktım bende tekrar gireceğim zaman hata verdi 
şimdi dene sekme açıktı kapattım

Ben Zelig bu arada![]()
tamamsenin kurduğun oda hata veriyorLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Gelin bakalım oda 4 kişiliktir !
Evet açılmıyor isterseniz ben kurayım

Bu kadar düşük boyutlu bir oyunda nasıl lag oluyor.
hocam o lag ne öyle yaDondu çıktım bende tekrar gireceğim zaman hata verdi
![]()
Bu kadar düşük boyutlu bir oyunda nasıl lag oluyor.
Online FPS oyunlarında bile olmuyor

Bu kadar düşük boyutlu bir oyunda nasıl lag oluyor.
Online FPS oyunlarında bile olmuyor

