İftara kadar Haxball atalım hadi ya ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
İftara kadar Haxball atalım hadi ya ?
evet beyler eve geldim iftara kadar zaman geçirelim :D
 


ecel54

ecel54

Üye


gelde bi yeneyim seni :D
 
ecel54

ecel54

Üye
:D şimdi dene sekme açıktı kapattım
 
ecel54

ecel54

Üye
bende niye lag oluyo :ağlarım:
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi



Gelin bakalım oda 4 kişiliktir !
 

nokialover

Üye
Ben Zelig bu arada :)
 

nokialover

Üye
Evet açılmıyor isterseniz ben kurayım
 
ecel54

ecel54

Üye
sadece adminler girebilrimi işaretliyorsun napıyorsun kimse giremiyor :D
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi

Bu kadar düşük boyutlu bir oyunda nasıl lag oluyor.
Online FPS oyunlarında bile olmuyor

Adamların sistemi kötü. Adam akıllı bir sistem yapsalar İstersen 200 sekme olsun yine birşey olmaz.

Düzeltseler dahda tutulacağına eminim bu oyunun. Lag adamı soğutuyor cidden :vur
 

nokialover

Üye
buyrun gelin

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt