Gokhan43
Üye
Ie İle İlgili Bir Sorum Olacak
Arkadaşlar PC'mde malesef ben yokken bilinmedik sitelere girilmiş ve ben IE'de bir yere girmek istesem direk beni başka bir siteye yönlendiriyor ve istediğim yer açılmıyor.Ayrıca ana sayfa değiştireceğim bölge de devre dışı kalmış müdahele yapmama izin vermiyor.
Bunu nasıl düzeltebiliriz.
Bunu nasıl düzeltebiliriz.
