bydexer
Üye
İDO feribotu gemiyle çarpıştı.<Mudanya-Yenikapı>
[h=2]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu, Adalar açıklarında bir ro-ro gemisi ile çarpıştı.
[/h]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu ile UN - RORO gemisi Sivriada açıklarında çarpıştı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, yolcuların büyük panik yaşadıkları belirtildi.
Osmangazi feribotunun Yenikapı'daki iskeleye geleceği öğrenilirken, İDO yetkilileri
Feribotun iskeleye yanaştıktan sonra yolcuların tahliye edileceği bildirildi.
Feribottaki yolculardan Ahmet Ersavaş isimli bir vatandaş Twitter'da "Şu an Bursa-Yenikapı feribotundayım. Feribot kaza yaptı, bir ro-ro gemisi sürttü" bilgisini paylaştı.
İzlemek için tıklayınız:
KAYNAK:
[h=2]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu, Adalar açıklarında bir ro-ro gemisi ile çarpıştı.
[/h]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu ile UN - RORO gemisi Sivriada açıklarında çarpıştı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, yolcuların büyük panik yaşadıkları belirtildi.
Osmangazi feribotunun Yenikapı'daki iskeleye geleceği öğrenilirken, İDO yetkilileri
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ve feribotun birbirlerine sürttüğünü açıkladı.Feribotun iskeleye yanaştıktan sonra yolcuların tahliye edileceği bildirildi.
Feribottaki yolculardan Ahmet Ersavaş isimli bir vatandaş Twitter'da "Şu an Bursa-Yenikapı feribotundayım. Feribot kaza yaptı, bir ro-ro gemisi sürttü" bilgisini paylaştı.
İzlemek için tıklayınız:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KAYNAK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
