İDO feribotu gemiyle çarpıştı.<Mudanya-Yenikapı>

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
İDO feribotu gemiyle çarpıştı.<Mudanya-Yenikapı>



[h=2]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu, Adalar açıklarında bir ro-ro gemisi ile çarpıştı.
[/h]Mudanya'dan Yenikapı'ya hareket eden Osmangazi feribotu ile UN - RORO gemisi Sivriada açıklarında çarpıştı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, yolcuların büyük panik yaşadıkları belirtildi.



Osmangazi feribotunun Yenikapı'daki iskeleye geleceği öğrenilirken, İDO yetkilileri ve feribotun birbirlerine sürttüğünü açıkladı.



Feribotun iskeleye yanaştıktan sonra yolcuların tahliye edileceği bildirildi.



Feribottaki yolculardan Ahmet Ersavaş isimli bir vatandaş Twitter'da "Şu an Bursa-Yenikapı feribotundayım. Feribot kaza yaptı, bir ro-ro gemisi sürttü" bilgisini paylaştı.

İzlemek için tıklayınız:

KAYNAK:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt