İdmansız, Parasız 6 Gol

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
İdmansız, Parasız 6 Gol
Hafta içinde paralarını alamadıkları için idmana çıkmayan fakat galibiyet sözü veren futbolculardan bir Galatarasay resitali
Galatasaray 6-0 G.Antepspor


Turkcell Super Lig'in 21. haftasında karşılaştığımız G.Antep karşısında zorlanmadan kazandık. Karşılaşmanın 21. dakikasında Ümit Karan'la açılan gol perdesi, Necati'nin 89. dakikada bulduğu gol ile kapandı. Takımımızın diğer golleri ise 24 ve 67 dakikalarda Ümit Karan'dan, 73. dakikada Kral Hakan Şükür'den ve 77. dakikada Heinz'dan geldi.

MAÇTAN DAKİKALAR

1. dakikada Hasan Şaş'ın ceza sahası sağ çaprazından çektiği şutu kaleci Hasagiç kontrol etti.
19. dakikada ceza sahası sol çaprazından Faruk'un pasında topla buluşan Tarık'ın şutu yandan az farkla auta gitti.
22. dakikada Hasan Şaş'ın, defansın arkasına yaptığı ortada ceza sahasında Ümit Karan'ın yaptığı kafa vuruşu kaleci Hasagiç'in sağından, yan direğe de çarparak filelerle buluştu. 1-0
25. dakikada Necati'nin ceza sahası dışına bıraktığı topa gelişine bir vuruş yapan Ayhan'ın şutuna en son Ümit Karan dokundu ve meşin yuvarlağı filelerle buluşturdu. 2-0
27. dakikada Gaziantepspor defansının arkasına atılan pası, ceza sahası dışına çıkan kaleci Hasagiç, Ümit Karan'dan önce uzaklaştırırken, dönen topta Necati'nin boş kaleye gönderdiği meşin yuvarlak, yandan az farkla auta gitti.
32. dakikada ceza sahası sol çaprazından Faruk'un yerden yaptığı ortada Galatasaray defans oyuncuları tehlikeyi son anda önledi.
35. dakikada kullanılan serbest vuruşta ceza sahasında Aytek, yakın mesafeden kötü bir vuruş yaptı.
40. dakikada Hasan Şaş'ın sağ kanattan yaptığı ortada ceza sahasında topla buluşan Ayhan'ın vuruşu yandan az farkla auta gitti.
41. dakikada sol kanattan kullanılan köşe vuruşunda ceza sahasında Veysel topu eliyle ağlara gönderdi ancak hakem Kuddusi Müftüoğlu golü geçersiz sayarak Veysel'e ikinci sarı karttan kırmızı kart gösterdi.

49. dakikada kaleci Mondragon ile karşı karşıya kalan Lazarov, topa vurmakta gecikince kaleci Mondragon tehlikeyi yatarak ayaklarıyla uzaklaştırdı.
62. dakikada Hasan Şaş'ın uzak mesafeden yaptığı aşırtma vuruşu kaleci Kaya kontrol etti.
63. dakikada Aydın'ın ceza sahası sol çaprazından çektiği şutu kaleci Kaya kontrol etti.
67. dakikada Hasan Şaş'ın sağ kanattan yaptığı ortada ceza sahasında Ayhan'dan seken topa Ümit Karan vurdu ve meşin yuvarlağı kaleci Kaya'nın solundan filelerle buluşturdu. 3-0
72. dakikada Aydın'ın sol kanattan yaptığı ortada ceza sahasında iyi yükselen Ümit Karan'ın kafa vuruşu üst direğe çarparak auta gitti.
72. dakikada topla birlikte ceza sahasına giren Necati vurmakta geç kalınca Aytek tehlikeyi uzaklaştırmak istedi ancak topla buluşan Hakan Şükür, plase bir vuruşla meşin yuvarlağı filelerle buluşturdu. 4-0
74. dakikada Tarık'ın pasında topla ceza sahasında buluşan Lazarov'un, kayarak yaptığı vuruş, yandan az farkla auta gitti.
78. dakikada Aydın'ın pasında topla birlikte ceza sahasına giren Heinz'ın, ayağının dışıyla yaptığı vuruşta meşin yuvarlak filelerle buluştu. 5-0
87. dakikada Hasan Şaş'ın sağ kanattan yaptığı ortada Aydın'ın topun gelişine vurduğu volesi defans oyuncularına çarparak kornere gitti.
90. dakikada ceza sahasında Hakan Şükür'ün pasına gelişine bir vuruş yapan Necati'nin şutunda defans oyuncusuna çarpan meşin yuvarlak, filelerle buluştu. 6-0

STAT: Ali Sami Yen
HAKEMLER: Kuddusi Müftüoğlu, Mustafa Emre Eyisoy, Metin Kıtmır
GALATASARAY: Mondragon, Cihan, Tomas, Orhan Ak, Ferhat, Volkan (Heinz dk. 77), Hasan Şaş, Ayhan, Iliç (Aydın dk 46), Necati, Ümit Karan (Hakan Şükür dk. 73)
YEDEKLER: Aykut, Uğur, Sabri, Hasan Kabze
TEKNİK DİREKTÖR: Eric Gerets
GAZİANTEPSPOR: Hasagiç (Kaya dk. 46), Mehmet Çoğum, Bekir, Aytek, Adem Dursun, Sedat, Krita (Lazarov dk. 46), Tarık, Faruk (Melliti dk. 72), Özgür, Veysel
YEDEKLER: Ekrem, Hasan Yurt, Engin, Barış
TEKNİK DİREKTÖR: Hüseyin Kalpar
KIRMIZI KART: Veysel (dk. 41) (Gaziantepspor)
GOLLER: Ümit Karan (dk. 22, 25 ve 67), Hakan Şükür (dk. 72), Heinz (dk. 78), Necati (dk. 90)
SARI KARTLAR: Volkan, Orhan Ak (Galatasaray)


MAÇTAN NOTLAR...

Galatasaray Teknik Direktörü Erik Gerets, son haftalarda yıldızı parlayan genç oyuncu Aydın'ı yedek bıraktı, cezasını tamamlayan Ayhan'a ilk 11'de yer verdi.

Gerets, Malatyaspor maçında gol atan Volkan'a ilk 11'de şans vermeyi sürdürdü, Ayhan'ı sol kanatta oynattı. Erik Gerets, Hakan Şükür'ü, Gaziantepspor karşısında da yedek soyundurdu. Yeni transfer Emre Aşık ise antrenman eksiği bulunan Ergün ile birlikte maç kadrosuna alınmadı.

İstanbul'daki soğuk hava ve kar yağışı, Galatasaraylı taraftarların Gaziantepspor maçına fazla ilgi göstermemelerine neden oldu. Tribünlerin büyük bölümü boş kalırken, karşılaşmayı 7 bine yakın taraftar izledi.
Maç öncesinde taraftarlar, futbolcuları toplu olarak tribünlere çağırıp alkışladılar. Sarı-kırmızılı taraftarlar, daha sonra da futbolculara tek tek yumruk şov yaptırdı.

Taraftarlar, karikatür krizi nedeniyle tribünde "Canlar sana feda olsun ya Hz. Muhammed" yazılı pankart açıp, "Muhammed'e uzanan eller kırılsın" diye tezahürat yaptılar.

SAHA KÖMÜRLE ÇİZİLDİ

Karşılaşmanın hakemi Kuddusi Müftüoğlu, kar yağışı nedeniyle yer yer beyazlaşan sahanın çizgilerini kömürle çizdirdi.
Görevliler ayrıca maç öncesinde biriken karları temizlediler.

PAF Ligi'nde lider Galatasaray, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan maçta Gaziantepspor ile 0-0 berabere kaldı.
Galatasaray Divan Kurulu Üyesi ve Genel Sekreter Yardımcısı Turgay Vardar'ın ölümünün 40. günü nedeniyle Esentepe Nimet Abla Camii'nde mevlit okutuldu. Mevlide, Galatasaraylı taraftarlar ve Vardar'ın yakınları katıldı.

GÜRSOY: "SERDAR TATLI CEZA ALMALI"

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ergun Gürsoy, Samsunspor-Fenerbahçe maçındaki penaltı kararı tartışılan hakem Serdar Tatlı'nın ceza alması gerektiğini söyledi.

Gürsoy, karşılaşma öncesi Digitürk Lig TV'de canlı yayında yaptığı açıklamada, Tatlı'nın iyi hakem olmadığı kanaatinde olduğunu belirterek, şöyle dedi: "Bana göre ceza almalı. Keşke Ale topu dışarı atsaydı. Fenerbahçe iyi bir takım, böyle şeylere gerek yok. Bir hafta evvel aynı hakem penaltıyı görmüyor, burada olmayanı veriyor. Bu imkanlar dahilinde aslanlar gibi mücadele eden bir takım var. Çok üzücü bir olay." Oyuncuların hafta içi paralarını alamadıkları için antrenmana çıkmamalarıyla ilgili olarak Ergun Gürsoy, "Bugüne kadar hiç tepki göstermediler. Biraz uzun sürdü, bu bizi üzdü. Ama onlar bizim evladımız, bizim de kabahatlerimiz var" dedi.

ADNAN POLAT, TARAFTAR TOPLANTISINA KATILDI

Galatasaray için bağış kampanyası düzenleyen eski yönetici Adnan Polat, maç öncesi sarı-kırmızılı taraftarların düzenlemiş olduğu dayanışma toplantısına katıldı.

Kampanyadan beklediği ilgiyi göremediğini açıklayan Polat, şöyle konuştu: "Canciğer arkadaşlarım bile artık para isteyeceğim diye telefonuma çıkmıyorlar. Galatasaraylı iş adamlarının cebinde adeta akrep var. Taraftarlar iş adamlarından daha duyarlı çıktı. Bana öyle geliyor ki bu cezayı iş adamlarına Galatasaraylı taraftarlar kesecek. Futbolcular için gereken parayı toplayamadığımız için üzgünüm. Taraftarlar kendi aralarında çeşitli etkinliklerle 70 bin dolara yakın para toplamışlar. Bu parayı 14 Şubat Sevgililer Gününde Galatasaray'ın hesabına yatıracaklar." Sarı-kırmızılı taraftarların Türkcell, Telsim ve Avea yöneticileri ile işbirliği yaparak çeşitli kampanyalar düzenlemeye devam edeceklerini açıklamaları, Adnan Polat'ı memnun etti. Toplantıya eski yöneticilerden Yurdeşen Karahasan'ın da katılması dikkat çekti.

 


NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Evet şimdi kendi yorumumu yapayım.

bu kadar maddi sorunlara rağmen Galatasaray ın MUHTEŞEM bir futbol oynadığını kimse inkar edemez

zaten 2-0 öndeydi bide veysel atılınca ipi iyice elimize aldık.volkan orta sahada mükemmele yakın oynadı.

ümit karan hakkında yorum ile yapamayacağım klası yeter

necati hem forvet hemde forvet arkası görevini çok iyi yerine getirdi.golü biraz geç buldu ama olsun

hasan şaş tek kelimeyle süperdi.çalımları çok seriydi.sanırım 3 asist yaptı.ortaları çok güzeldi.

tomas lazarov u kanser etti.inat etti attırmadı.ama lazarovda dakka başı kendini yere attı.

defansın solunda ferhat sanki 40 yıldır oynuyormuşçasına mükemmeldi.aydınla uyumları süperdi.sanırım paftan tanışıkları yararlı oldu.

aydın bence şu anda türkiyenin genç olarak bahsediyorum en iyi orta saha oyuncusu.çalımları süper arapasları iyi ortaları nakış gibi.geleceği parlak.

ilic iyidi fakat volkan ı rahatlatmak için gerets oyundan aldı ve yerine aydını soktu.ayhanı volkanın yanına çekti.

cihan varya tek kelimeyle OHAAAA adam hiç yorulmuyo.bi o bide serkan balcı öle koşuyo yaa.adam soyunma odasına bile koşaral gidio

velhasılkelam takım olarak iidik ve hak ettiğimiz 3 puanı 6 golle aldık.hepinize sevgiler saygılar iyi geceler.
 

yitik savaşçı

Üye
Cimbom Galatasaray; Galatasaray Şampiyon!
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
şampiyon demek için fazla acele etme bence bak mourinho dedi noldu rezil oldu
 

yitik savaşçı

Üye
Benim gönlümde her zaman şampiyon...
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
gönüllerin şampiyonu
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bir fenerbahçeli olarak zor şartlar altındaki bir takım helal olsun!! diyorum
 
ibonline

ibonline

Üye
galatasaray camiasına hayırlı olsun.
Tebrikler...
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
El Taib %100lük pozisyonu gole çevirse böyle olmazdı ama tebirkler...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İsterseniz 16 atın bu senede önümüzdeki senede şampiyon belli..


Maç için ise yorum yapamayacam maalesef seyredemedim..
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Feb 12 2006, 11&#58;46 PM) [post=277895]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
El Taib %100lük pozisyonu gole çevirse böyle olmazd&#305; ama tebirkler...
[/b][/quote]

Nobre de Samsunspor kendini evlad&#305;n&#305; kaybetmi&#351; gibi durduk yere yerden yere vurmasayd&#305; Samsunspor - Fenerbahçe maç&#305; da öyle olmazd&#305;.

&#304;dmans&#305;z &#351;ekilde 6 - 0 kazan&#305;yoruz, peki ya idmanl&#305; olsayd&#305;k sonuç ne olacakt&#305;?
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
heyt be fener 5 atarda
biz altinda kalirmiyiz
helal olsun walla bu takima..tum zorluklara ragmen hala cok ii...
ben her zaman genc oyunculari izlemekten zevk alirim...insallah takimda baska gencleride goruruz...
ozellikle ozgurcan&#39;i gormek istiyorum...
neyse gelelim su bizim genc Aydin&#39;a ...cocuk harika ya kotu bir sutu haricinde yine cok ii&#39;di...
top surusu,hizi,oyunu okumasi harika..bence ferhatla aydin turkiywenin gelecek yillarinda sol tarafini teslim alcaklardir..mukemmel uyumlari var..
Ferhat icinde ayri parantez acmak lazim..o&#39;da mukemmel oynuyor..hic siritmiyor ve cok sogukkanli,ataklarada katiliyor..ferhatta cok ii yani...
ayrica burdan gerets&#39;e sesleniyorum yeter artik abicim su cihani oynatma ya..kazmanin onde gideni herif..kenarda taptaze ugur bekliyor ..onu oynatsana.&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
baya yazdim be
 
Caine

Caine

Üye
murat kardeşime cidden katılıyorumm. aydın kardeşim riberyden esaintiler veriyor zira ferhat hakan ünsal kopyası ama şu bizim cihan ve volkan yokmu saido volkana yer vermez ama şu cihan başa musallat beeee
 

Nicolas_Anelka

Üye
tebrik etmekten başka yapacak birşey yok...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Eren Değerli
Cevap
0
Görüntüleme
378
Eren Değerli
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
603
Kingmortall


Üst Alt