foreverthe
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yok ben önceden forumda dolaştım bir oralarda çok övmüşler deideos x5 kullananlarda nokia 603 demiş
sen birine göndermemi yaptın anlamadım? bu telefonu öve öve bitiremezdin..bosver sen ideos ufalan filan sen nokia al hem napcan cin malı telefonu
Ben bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.ideos x5 güzel telefondur bugüne kadar ne dediysem yaptı üzmedi beniama 603 hakkında hiç bilgim yok nokia telefonlarına bakmıyorum bile çoğunluk 603 dediğine göre vardır birşey (gerçi bu forumda herkes kullandığı telefonun markasını kral ilan ediyor)
----------Eklendi @ 18:31:13 ---------- Yazıldı @ 18:29:07 ----------
sen birine göndermemi yaptın anlamadım? bu telefonu öve öve bitiremezdin..
ekleme: yaşla alakalı sorunlarmı
ayrıca kardeşim adam uygulama çok fazla olmasada olur kamerası iyi olsun demiş bu durumda ideos x5 almasına gerek yok.. işte böyle isteklere göre dürüstce tavsiyeler verilirse sorun kalmaz.. bazı fancıklar var sitede nokia diye ağlıyorlar örnek olsun onlaraideos x5 kullananlarda nokia 603 demiş
bir yere gittiği yok kardeşim boş laf onlar ama sen uygulama fazla olmasada olur kamerası iyi olsun yeter dedin bu durumda ideos x5 almana gerek yok derimBen bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.
Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?ayrıca kardeşim adam uygulama çok fazla olmasada olur kamerası iyi olsun demiş bu durumda ideos x5 almasına gerek yok.. işte böyle isteklere göre dürüstce tavsiyeler verilirse sorun kalmaz.. bazı fancıklar var sitede nokia diye ağlıyorlar örnek olsun onlara
----------Eklendi @ 18:43:41 ---------- Yazıldı @ 18:39:59 ----------
bir yere gittiği yok kardeşim boş laf onlar ama sen uygulama fazla olmasada olur kamerası iyi olsun yeter dedin bu durumda ideos x5 almana gerek yok derim
not: ideos x5 le su an piyasada açmadığım oyun yok sıfır kasmayla
Teşekkürler 603 aklıma daha çok yattı603 ses kalitesi ve ekran buyuklugu olarak iyidir onu oneririm(ekran kalitesi olarak c6 01 gibi amoled olmasa da ıps lcd ve cbd olarak x5 ten iyidir
Kamera ve daha kaliteli ekran olarak c6 01 e bakabilirsin(islemci ve gpu olarak zayıf olabilir ama uygulama yuklemeyecegin icin sıkıntı olmaz sanırım)
İdeos x5 in diger konularda ovulmesinin nedeni flash videolarını oynatması ve oyunlardaki performansıyoksa muzik ve ekran olarak 603 un performansını veremez (ki 603 bir muzik telefonu olarak da lanse edildi)
Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?
----------Eklendi @ 19:07:56 ---------- Yazıldı @ 19:02:49 ----------
Uygulama fazla olsada sorun olmaz tabi
Benim için en önemli olanlar kamera ve müzik arkadaşımyok okadar kötü değil ayrıca ses kalitesinden şikayetci olan yok sadece kamerası yetersiz diyenler var ama emin ol işini fazlasıyla görür google amcaya bak ne güzel resimler çekilmişama herşeyi bir yere bırak uygulama ve oyunla işin yoksa ideos x5 le zaten işin olmaz baska telefonlara bakmana öneririm kamera bu kadar önemliyse
ideos x5 kullananlarda nokia 603 demiş
Ben bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.
ideos x5 güzel telefondur bugüne kadar ne dediysem yaptı üzmedi beniama 603 hakkında hiç bilgim yok nokia telefonlarına bakmıyorum bile çoğunluk 603 dediğine göre vardır birşey (gerçi bu forumda herkes kullandığı telefonun markasını kral ilan ediyor)
----------Eklendi @ 18:31:13 ---------- Yazıldı @ 18:29:07 ----------
sen birine göndermemi yaptın anlamadım? bu telefonu öve öve bitiremezdin..
ekleme: yaşla alakalı sorunlarmı
Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?
----------Eklendi @ 19:07:56 ---------- Yazıldı @ 19:02:49 ----------
Uygulama fazla olsada sorun olmaz tabi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?