Telefon Tavsiyesi İdeos x5- Nokıa 603

    Konu Sahibi
İdeos x5- Nokıa 603
Beyler sizce hangisini almalıyım ? Teşekkürler. İstediğim şeyler kaliteli bir kamera, kaliteli bir ses ve parlak ekran. Uygulama bolluğu çok önemli değil.
 

fatih_347

Kapalı Hesap
bosver sen ideos ufalan filan sen nokia al hem napcan cin malı telefonu
 
saçma bi karşılaştırma senin isteklerini 603 karşılıyor zaten...
 
Tepkiler: fatih_347
    Konu Sahibi
Teşekkürler İdeos x5'i çok övdükleri için sormuş olabilir miyim acaba ?
 

TheCower

Üye
Nokia, connecting people güzel teller çıkmaya başladı da fiyatlar kalın
 

coacoa

Üye
ideos x5 güzel telefondur bugüne kadar ne dediysem yaptı üzmedi beni ama 603 hakkında hiç bilgim yok nokia telefonlarına bakmıyorum bile çoğunluk 603 dediğine göre vardır birşey (gerçi bu forumda herkes kullandığı telefonun markasını kral ilan ediyor)

----------Eklendi @ 18:31:13 ---------- Yazıldı @ 18:29:07 ----------

bosver sen ideos ufalan filan sen nokia al hem napcan cin malı telefonu
sen birine göndermemi yaptın anlamadım? bu telefonu öve öve bitiremezdin..

ekleme: yaşla alakalı sorunlarmı
 
    Konu Sahibi
Ben bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.
 

coacoa

Üye
ideos x5 kullananlarda nokia 603 demiş
ayrıca kardeşim adam uygulama çok fazla olmasada olur kamerası iyi olsun demiş bu durumda ideos x5 almasına gerek yok.. işte böyle isteklere göre dürüstce tavsiyeler verilirse sorun kalmaz.. bazı fancıklar var sitede nokia diye ağlıyorlar örnek olsun onlara

----------Eklendi @ 18:43:41 ---------- Yazıldı @ 18:39:59 ----------

Ben bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.
bir yere gittiği yok kardeşim boş laf onlar ama sen uygulama fazla olmasada olur kamerası iyi olsun yeter dedin bu durumda ideos x5 almana gerek yok derim

not: ideos x5 le su an piyasada açmadığım oyun yok sıfır kasmayla
 
    Konu Sahibi
Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?

----------Eklendi @ 19:07:56 ---------- Yazıldı @ 19:02:49 ----------

Uygulama fazla olsada sorun olmaz tabi
 

mstf_l

Üye
603 ses kalitesi ve ekran buyuklugu olarak iyidir onu oneririm(ekran kalitesi olarak c6 01 gibi amoled olmasa da ıps lcd ve cbd olarak x5 ten iyidir

Kamera ve daha kaliteli ekran olarak c6 01 e bakabilirsin(islemci ve gpu olarak zayıf olabilir ama uygulama yuklemeyecegin icin sıkıntı olmaz sanırım )

İdeos x5 in diger konularda ovulmesinin nedeni flash videolarını oynatması ve oyunlardaki performansı yoksa muzik ve ekran olarak 603 un performansını veremez (ki 603 bir muzik telefonu olarak da lanse edildi)
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler 603 aklıma daha çok yattı
 

coacoa

Üye
Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?

----------Eklendi @ 19:07:56 ---------- Yazıldı @ 19:02:49 ----------

Uygulama fazla olsada sorun olmaz tabi

yok okadar kötü değil ayrıca ses kalitesinden şikayetci olan yok sadece kamerası yetersiz diyenler var ama emin ol işini fazlasıyla görür google amcaya bak ne güzel resimler çekilmiş ama herşeyi bir yere bırak uygulama ve oyunla işin yoksa ideos x5 le zaten işin olmaz baska telefonlara bakmana öneririm kamera bu kadar önemliyse
 
    Konu Sahibi
Benim için en önemli olanlar kamera ve müzik arkadaşım
 
ideos x5 kullananlarda nokia 603 demiş

eğer büyük ve kaliteli görüntü- bolca kaliteli oyun uygulama-yüzlerce değişik arayüz birçok extra rom-daha hızlı internet vb... şeyler isteseydi tabiiki ideos x5 önerirdim hatta bunları söylemese ve sadece 2 cihaz arasında karşılaştırma yapsa yine ideos x5 derdim ama yazdığı 3 özellikte 603 te iyi olduğu için önerdim

----------Eklendi @ 20:13:58 ---------- Yazıldı @ 20:10:12 ----------

Ben bilmiyorum 603 alcak gibi duruyorum ama ideos x5 alıcaktım ilk ama flash desteği gitceğini duyunca soğudum birden en büyük artısı budu.

flash desteğinin gittiği falan yok bakma sen ifan lara şimdi 603 le girip bi flash oyun oynayamazsın yada flash isteyen bir film sitesinden film izleyemezsin en az bi 4-5 sene hatta dahada fazla zaman sonra flash içeriklerin yerine html5 ler geçebilir ki html5 i neredeyse piyasadaki her telefon destekler... ayrıca bildiğim kadarıyla adobe cep telefonları için flash player i geliştirmeyeceğini söyledi flashplayer zaten bilgisayar vb.. gelişecek yani yine flashplayer destekleyen telefonlar bilgisayarda açılan içerikleri açmaya devam edecek...

----------Eklendi @ 20:15:43 ---------- Yazıldı @ 20:13:58 ----------


mesajı değiştirmeden önce x5 önermişti zaten gönderme yapmış anlayana....

----------Eklendi @ 20:18:42 ---------- Yazıldı @ 20:15:43 ----------

Ya uygulama bolluğuna çok fazla gerek yok. İdeos x5'in kamerası ve ses kalitesi o kadar mı kötü ?

----------Eklendi @ 19:07:56 ---------- Yazıldı @ 19:02:49 ----------

Uygulama fazla olsada sorun olmaz tabi

tabiiki kötü değil hatta power amp programıyla eq ayarını öyle bi ayarlıyosun ki kardeşimin vdf 945(sesi aşırı azdır vdf945 in) hoparlörü patlayacaktı o derece ideos x5 te tabiiki çok daha yüksek ses elde edersin hatta dolby ses teknolojisi sayesinde çok kaliteli ses de elde edebilirsin.... ama senin uygulama vb.. şeylerle işin olmadığı için sadece kamera ve ses açısından 603