Ideos x5 a l m a !!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
Ideos x5 a l m a !!!!!
Arkadaşlar çin malı deyimi tamamen bu telefon için söylenilmiş bir söz, kesinlikle inanılmaz yavaş berbat bir telefon yani söyleyecek birşeyde bulamıyorum sakın internetteki videolara inanmayın, yığınla para alıyorlar huaweiden kesinlikle ama kesinlikle iğrenç bir telefon kanımca huawei firmasın çalışan 1 kişi bile kullanmıyordur bu iğrenç şeyi, kimseyi karalamaya çalışmıyorum ama bu kadar para bu telefon için fazla, bunu buraya yazmamamın benim için en ufak bir faydası yok, tamamen terddütte kalan arkadaşlar için yazıyorum, alacaksan galaxy gio veya galaxy ace al hiç olmazsa arkasında samsung gibi bir dev var
 

alien97

Üye
Ne problemlerle karşılaştında bu kadar nefret ettin.
 

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
arkadaşım huawei ideos x5 i kötülüyosun ama senin telefon modelinde huawei ideos x5 in yanında kalp işareti () var... Ben anlamadım bu durumu??
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, seytan_avcisi, adem4137 ve 3 diğerleri

MrExpert

Üye
zaten kaliteli bir şeye benzemiyor.....
 
Tepkiler: aosman61

alien97

Üye
Madem bu telefonu kötülüyosun önce şu kalp işaretini kaldır.
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, fthkrtp ve Amaru Shady

Mobilator

Emekli Yönetici
ideos x5'i internette araştırmıştım alacaktım. bi tane bile kötü yorum okumadım. çok iyi cihaz o. elime alıp inceledimde. bulsaydım alacaktım. ama bir ay arayıp bulamadım. kesin sana defolu mal felan gelmiştir. rom yüklesen yavaşlıkta gider. araştırmadan kötüleme cihazı.
 
Tepkiler: Amaru Shady
şaka mı la bu konu

ideos x5 e yavaş dedi... berbat dedi....

piyasada onlarca rom dolu miui resmi olarak rom yapacağını duyurdu x5 e....

huawei sitesinde 2.3 güncellemesinin tam sürümü için geri bildirim istedi yeni gingerbread güncellemesi için...

piyasaya gireli 1 yıl oldu daha yeni yeni firmalar rakip çıkarmaya çalışıyorlar...


[video=youtube;VHeBJBJTJgw]http://www.youtube.com/watch?v=VHeBJBJTJgw[/video]



[video=youtube;zpfjp3zb-y8]http://www.youtube.com/watch?v=zpfjp3zb-y8&feature=related[/video]



[video=youtube;C9gd4cgn1KE]http://www.youtube.com/watch?v=C9gd4cgn1KE[/video]
 
Tepkiler: ByYlmzZz ve Amaru Shady

harun22

Üye
Huaweinin desteğini ve servisini mi yoksa telefonunu mu beğenmedin ?
 

61semih

Üye
ilk defa bu telefon ıcın bukadar kotu yorum duyuyorum ilginç
satıs sonrası ıcın beklerdım fakat yavaşlıgı konusunda ılk defa boyle bır yorum goruyorum
senın ınceledıgın telefonda bır problem olabılır.
bır telefonda yavaşlık veya problem vardıye bukadar agır eleştiri yapılmaz
 
Tepkiler: Amaru Shady

loaloa

Üye
Problemin ne olduğunu söyle sana hemen kendi telefonumdan video çekip burada paylaşacağım. Bekliyorum...
 
Tepkiler: Amaru Shady

Waveman

Üye
ßu telefonla ilgili bugüne kadar hep güzel yorumlar duymuştum
 

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
Ne problemlerle karşılaştında bu kadar nefret ettin.

sürekli donmalar var, cut the rop ta bile kastı bugün

----------Eklendi @ 21:26:42 ---------- Yazıldı @ 21:26:02 ----------

 

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
internet kesintisinden kaynaklanan bir hata eksik çıkmış......

Tamam arkadaşım.




Arkadaşım banada cevap vermişsin galiba. Fakat yazı biraz hasarlı çıkmış. Tekrar cevaplarsan sevinirim.
 

.yaRasa.

Üye
Her markada problemler olur. Ama markanın memleketi sabıkalı olunca suçu direk markaya atın.

Özet: senin telefonun suya girdiyse bize ne
 

MAFİA.

Üye
kasasında açık var ise yazılım sorunlu ise garantiye verebilirsin onlar da tamir eder.
 

aosman61

Üye
    Konu Sahibi
Huaweinin desteğini ve servisini mi yoksa telefonunu mu beğenmedin ?

hiçbirini beğenmedim

----------Eklendi @ 18:46:03 ---------- Yazıldı @ 18:45:20 ----------

kasasında açık var ise yazılım sorunlu ise garantiye verebilirsin onlar da tamir eder.

Kasa açıklığınıda tamir edermi?

----------Eklendi @ 18:46:40 ---------- Yazıldı @ 18:46:03 ----------

Her markada problemler olur. Ama markanın memleketi sabıkalı olunca suçu direk markaya atın.

Özet: senin telefonun suya girdiyse bize ne
ne alakası var suyla kardeşim, yanına bile yaklaşmadı

----------Eklendi @ 18:50:46 ---------- Yazıldı @ 18:46:40 ----------

Problemin ne olduğunu söyle sana hemen kendi telefonumdan video çekip burada paylaşacağım. Bekliyorum...

Bak güzel kardeşim:
Telefon web sayfalarında kasıyor, ses karşıya az gidiyor, internetten çoğu videoyu açmıyor, film kesinlikle izlenmiyor, videoda flaş yok(en büyük saçmalık) ve şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey
 

Türe

Üye

şaka yapıyor abisi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...