İdeal erkek!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ayyy enişte pardon yaa


- - - Eklendi - - -



anaaam nasıl yaa bu omu?o bumu?ben kimim? ne oluyo lan burdaaa?? baya olmuş görüşmeyeli.Olmadı akşam yanına uğrayım bebeğim.Bi görüşelim

Hesap yönünden böyle oldu
Dükkanda yanlız oturuo zaten banada bişiy sordu unuttum
Tabi bide hapşıran bi amca vardı
 

pelın_

gel yavru gel akşam bişeyler ısmarlıyım
 
Tepkiler: vapur dumanı
    Konu Sahibi
çiğ köfteeeee
neyse konuyu dağıtmayım.İdeal erkek çiğ köfte satar ))))))))))
 
bu dediğin araba şan şöhret para pu hesabı olsaydı elimi sallasam ellisi en son görüp hoşlandıgımla bırakyüz yüzeyi facebookda görünce kızı selam diyorum devamı gelmiyo ama hoşlandığım sevdiğim birinide gizliden gizliye sevmen kızla konuşurken hmen dedim senden hoşalanıyorum filan öle işte kızda demesin arkadaş olalım
 
Tepkiler: vapur dumanı
İşte olayda orda zaten devamını getirmek
Bunu zamanla ve tecrübe kazanınca yaparsın.
Arkadaş olarak başla,damdan düşer gibi senden hemen hoşlanıyorum dersen geri adım atar.
İlk önce güvenini kazanacaksın,sonra uğraşıcaksın bıkmadan ki ozaman zamanlada gerisi gelir
 


size günün önemini anlatan bir adet resim benden

Ben kızla konustum baya sonra dedim senden hoşlanıyorum kızla aramda 4 yaş vardı bide demesinmi sen benim abim yaşındasın sonra bi kişi ile cıktı kız 23 saat filan haberini aldım o cocuk bunu sevmiyodu kıza bişeyler diycektim ama demedim

kıza diyeceklerimde bu halugum dediklerinden + sen tanıdıgın cevrende gordugun nasıl oldugunu bilgin birisi ile cıkdın o sevdigim dedin cocuk her gün sevgili deiştiriyo diycektim de demedim
 
Pek iyi bir örnek değildi resimdeki de neyse
Abim yaşındasın,biraz düşünmemiz lazım,ara versek vs vs ilk o cümleye bakmayacaksın asıl olayın altın da yatan başka birşeydir
 
    Konu Sahibi
bi yenisi daha eklendi.Sen ne dersen de susan olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...