IcOnOclasm hatası!!! lütfen yardım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mazellat

Üye
    Konu Sahibi
IcOnOclasm hatası!!! lütfen yardım..
IcOnOclasm adlı proğramı yükledim.. system default (4x4) ü seçtikten sonra ikonlar üstüste bindi.. ipod kapandı ve bi daha açılmadı.. elmada kalıyor.. restore yapamıyorum :S lütfen yardım..
 

rapege

Üye
iPodu kapat öyle kabloyu tak ve restoreyi dene
 
DFU moda al iTunestan shift restore yap olmazsa yardım ederim
 

Mazellat

Üye
    Konu Sahibi
yaptım arkadaşlar.. çok teşeşkkür ederim ilginiz için.. kolay gelsin.. iyi günler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...