
kardeş kurumsal intranet hotfile sitesini açmıyor o yuzden yinede teşekkürler ilgin içinpolluxea♪;3979292' Alıntı:dostum medifire'a yüklüycektm ama sorun vardı upload edemedim cidden...kusura bakma özür dilerim..hotfile'dan nye indiremiyosun ?----------Eklendi @ 12:12:39 ---------- Yazıldı @ 12:12:16 --------------------Eklendi @ 12:15:26 ---------- Yazıldı @ 12:12:39 ----------kardes valla simdi yine baktım ama acılmıyor site gercekten...en kısa zamanda mediafire'a upload edicem merak etme
indirdim indirdim en baştaki paket çok hoşuma gitti iconlar çok tatlı geldipolluxea♪;3979990' Alıntı:​rica ederim dostum son paketi indirdin dmi en güzeli o ?

