Arseyus
Üye
İçinden çıkmadığıım bir mesele :(
Arkadaşlar buncan 2-3 ay önce bir kız vardı. Eski sevgilisi tarafından
aldatıldığı için benimle sevgili yerine arkadaş olmayı istiyor. Bende çok
sevdiğimden dolayı böyle olmaz diyorum. Muhabbetler süper fakat işi Aşk'a
çektiğimde moreli bozuluyor lütfen bu tür konuları açmıyalım diyordu. Bende
anladım ki bunun bana sevgili olacağı yok Arkadaşlığıda bitireyim dedim. Kız'a
her şeyi güzel güzel anlatıp bizim bu ilişkinin sevgili olmayacağını ve senin
benimle arkadaşa, Benimde sana sevgili gözü ile bakmam ilerde birbirimize zarar
verebilir. O zaman biz herşeyi bitirelim dedi, Arkadaşlı felanda. Tatlı tatlı
bitirmemiz rağmen aradan 2-3 gün sonra facebook'tan beni sildi ve engelledi.
Şimdi buraya kadar olayı size kısa ve öz olarak özetledim. Yalnız şuan
kafama halen takılan bir soru var.
Birincisi : Biz tatlı tatlı
ayrılmamıza rağmen bu beni niye sildi ? Silmek için neden müsade istemedi, Hadi
sildin, Niye engelledin ? Çünkü Arkadaşlar biz tatlı tatlı bitirdik
arkadaşlığı.
İkincisi : Ben sanırım halen bunu seviyorum. İkinci kez onu
durdurup açılmayı düşünüyorum. Fakat hangi yüzle gidebilirim ki karşısına ? Hadi
gittim ben nasıl ikinci kez bu konuyu açağım, Bana demiyecekmi biz arkadaşlığı
felanda bitirdik die, En çokta sen istedin die ?
Arkadaşlar çaresizim. Ne
yapacağım şaşırdım. Bana derin mesajlar yazarak bir yol gösterebilirmisiniz
?
aldatıldığı için benimle sevgili yerine arkadaş olmayı istiyor. Bende çok
sevdiğimden dolayı böyle olmaz diyorum. Muhabbetler süper fakat işi Aşk'a
çektiğimde moreli bozuluyor lütfen bu tür konuları açmıyalım diyordu. Bende
anladım ki bunun bana sevgili olacağı yok Arkadaşlığıda bitireyim dedim. Kız'a
her şeyi güzel güzel anlatıp bizim bu ilişkinin sevgili olmayacağını ve senin
benimle arkadaşa, Benimde sana sevgili gözü ile bakmam ilerde birbirimize zarar
verebilir. O zaman biz herşeyi bitirelim dedi, Arkadaşlı felanda. Tatlı tatlı
bitirmemiz rağmen aradan 2-3 gün sonra facebook'tan beni sildi ve engelledi.
Şimdi buraya kadar olayı size kısa ve öz olarak özetledim. Yalnız şuan
kafama halen takılan bir soru var.
Birincisi : Biz tatlı tatlı
ayrılmamıza rağmen bu beni niye sildi ? Silmek için neden müsade istemedi, Hadi
sildin, Niye engelledin ? Çünkü Arkadaşlar biz tatlı tatlı bitirdik
arkadaşlığı.
İkincisi : Ben sanırım halen bunu seviyorum. İkinci kez onu
durdurup açılmayı düşünüyorum. Fakat hangi yüzle gidebilirim ki karşısına ? Hadi
gittim ben nasıl ikinci kez bu konuyu açağım, Bana demiyecekmi biz arkadaşlığı
felanda bitirdik die, En çokta sen istedin die ?
Arkadaşlar çaresizim. Ne
yapacağım şaşırdım. Bana derin mesajlar yazarak bir yol gösterebilirmisiniz
?

Yaşa ve öğren.
