İçinden çıkmadığıım bir mesele :(

Sponsorlu Bağlantılar

Arseyus

Üye
    Konu Sahibi
İçinden çıkmadığıım bir mesele :(
Arkadaşlar buncan 2-3 ay önce bir kız vardı. Eski sevgilisi tarafından
aldatıldığı için benimle sevgili yerine arkadaş olmayı istiyor. Bende çok
sevdiğimden dolayı böyle olmaz diyorum. Muhabbetler süper fakat işi Aşk'a
çektiğimde moreli bozuluyor lütfen bu tür konuları açmıyalım diyordu. Bende
anladım ki bunun bana sevgili olacağı yok Arkadaşlığıda bitireyim dedim. Kız'a
her şeyi güzel güzel anlatıp bizim bu ilişkinin sevgili olmayacağını ve senin
benimle arkadaşa, Benimde sana sevgili gözü ile bakmam ilerde birbirimize zarar
verebilir. O zaman biz herşeyi bitirelim dedi, Arkadaşlı felanda. Tatlı tatlı
bitirmemiz rağmen aradan 2-3 gün sonra facebook'tan beni sildi ve engelledi.


Şimdi buraya kadar olayı size kısa ve öz olarak özetledim. Yalnız şuan
kafama halen takılan bir soru var.

Birincisi : Biz tatlı tatlı
ayrılmamıza rağmen bu beni niye sildi ? Silmek için neden müsade istemedi, Hadi
sildin, Niye engelledin ? Çünkü Arkadaşlar biz tatlı tatlı bitirdik
arkadaşlığı.

İkincisi : Ben sanırım halen bunu seviyorum. İkinci kez onu
durdurup açılmayı düşünüyorum. Fakat hangi yüzle gidebilirim ki karşısına ? Hadi
gittim ben nasıl ikinci kez bu konuyu açağım, Bana demiyecekmi biz arkadaşlığı
felanda bitirdik die, En çokta sen istedin die ?

Arkadaşlar çaresizim. Ne
yapacağım şaşırdım. Bana derin mesajlar yazarak bir yol gösterebilirmisiniz
?
 


Arseyus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yokmu bir fikri olan :(
 
maktama

maktama

Üye
Kızın zaten sana bakış açısı farklıymış, eski sevgili aldatmış daa... onun için seninle sevgili olmayacakmışş... hikaye geldi bana, hele bir de faceden silip engellediyse çoktan başka sevgili adayı bulmuştur da sana yazdığı hikayenin ortaya çıkmasını istemiyodur(gibi geliyor,umarım yanılıyorumdur)
Hatun milleti genelde güçlü erkek sever,sen tekrar gidip tükürdüğünü yalarsan işin daha da zor.
Kendine başka hatun yap, onu kıskandırmak için falan değil,başka sevdiğin bir hatun. Emin ol o zaman kıymete binersin...

deee... eminim sen bunları yapmayacaksın, ve büyük ihtimal gördüklerin karşısında daha da kırılacaksın, sonra dediğime geleceksin. Bazı şeyler yaşamadan öğrenilmiyor. Biz ne dersek boş şurda yani:) Yaşa ve öğren.
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Hiç farkli seyler arama kiz kendine birini bulmustur yada eskisine donmustur
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
doverim oyle kizi ben. o yasta ne aldatmasi ergenlik basina vurmus salliyo hic ugrasma zamanla kendine gelirsin. ayrica arkadasin da dedigi gibi ilk firsatta eskisine doner oyle tipler cok sahit oldum bir degil iki degil akil sir ermez onlar sadece sen uzulursun. simdi kotu konusmusum gibi gelebilir ama ileride anlarsin baska seylerle ilgilen kiz meselelerinden uzak dur biraz hersey yoluna girer

- - - Eklendi - - -

bi de ben boyle durumda olsam meraktan kendimi yerim son son konusmani planla git sor niye boyle yaptigini sert cikisirsa senin de cevabin sert olsun ona gore planla konusmani ben dun yaptim kafamdan buyuk bi sorunu attim konusmak iyi gelir. ama benimki sevgili meselesi degil arkadaslikti
 

kerem28yuksel

Üye
Askını ıcınde yasa artık kaybeden o
 

Arseyus

Üye
    Konu Sahibi
maktama ; Dediklerini değerlendirecem. Düşüncelerim seninle hemen hemen aynı.

DeEenzameMan ; Evet seninle %100 aynı fikirdeyim. Çünkü 2 tane facebook adresi vardı. ve benim arkadaşlığı bitirmemin ardından her iki facebook adresinide kapattı. İlginç olan ne biliyormusun ? Kapattığından bir kaç gün sonra eski sevgilisinin duvarına bakayım dedim oda kapatmış facebook adresini. Sen bu konuda ne düşünüyorsun bekliyorum ikinci yorumunu.

mcpaaa ;
Kardeşim dediklerinde haklısın. Bu sefer etkili bir konuşmaya hazır olduğum bir an dobra dobra konuşmayı düşünüyorum.

kerem28yuksel ;
Önemli olan umrunda olması. Umrunda değilse kaybetmesi bişeyi değiştirmez be kardeşim.
 

muzocuk.

Üye
bence kardes bekle sabret boslukta kalacak bi sekilde ve konusmak icin doner diye dusunuyorum
 
Muhammet DEDE

Muhammet DEDE

Üye
Kız aldatılmanın verdıgı acıyla ıcıne dustugu boslukta muhtemelen senı kendıne cok yakın gormustur sende arkadas bıle kalamayız deyınce kızın gucune gıtmıs olabılır dıye tahmın edıyorum
 

Arseyus

Üye
    Konu Sahibi
cumra1903; Evet zaten öyle oldu. Ben yorul artık bu olaydan. Ya kökten unutmak için uğraşacam yada gidip dobra dobra konuşacam. Benim amacım burda değişik fikirler beklemekti, En doğrusunu yapmak için. Bekliyelim bakalım daha iyi bilgi verenler olacakmı.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
sanirim soyle bir durum var kiz yeni iliskiden cikmis eski sevgiliside onun aldatmis ve kiz sevgili meselesini kapatmis keske 1 ay yada 2 ay sonra cikmavteklifi etseydin
 

Arseyus

Üye
    Konu Sahibi
Yunus; Aynen kardeşim dediğin doğrudur. Bütün mesele ordaydı ve ne kadar içler acısıdır ki büyük hatayı orda yaptım beklemedim. Aslında çevrenin gazına geldim biraz. İşte içinden çıkamadığım mesele bu :vur
 

Benzer Konular

umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K
tragedie
Cevap
15
Görüntüleme
15K
tragedie
Problem1i
Cevap
4
Görüntüleme
1K
OttomaN TigeR
atakax
Cevap
18
Görüntüleme
61K


Üst Alt