Ice Cream Sandwich v1.0

Sponsorlu Bağlantılar

Reexecution

Reexecution

Üye
bi tek ben mi yapamadim :( ice cream sandwich.sis i okadar denedim olmuyoor


not:telefonum hackli
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Hepsini kurcan
 

hakan aydogar

Üye
"ICS Navibar.sis" Dahili bileşen hatası verdi c5–03
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Cfw yukluyse ondran olabilir
 

bomkafa

Üye
İlk defa telefona bişi yapcam böyle :D nasıl yapıldığını ö.m atarmısın zahmet olmazsa
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
herşeyi kurcan başkabişey yok :) hangi sırayla kucağın yazıyor konuda
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
3 tane kur demıssın ama 3 ten fazla dosya var hangı sırayla kuracaz bı de turkcesı gelır mı? Eline saglık guzel gorunuyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
O ucunden sonra geriye kalanlari kurucan

- - - Eklendi - - -

Turkcesi gelmeyecek
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
mumkun degıl mı turkcesı baya guzel
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Turkcelestirecektim biri sinir etti yarisini turkcelestirmistim hepsini sildim artik symbian kullanmiyorum bu yuzden yapamam turkcelestirme o kadar zor degil forumda anlatimi bile var
 

EmReRoĞlU

Üye
Arkadaşım bu resimdeki gibi kilit oluyor mu ??
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Tabi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Icinde kilit programinin bi temasi bu
 
marist

marist

Üye
Teşekkürler.
 

EmReRoĞlU

Üye
Geçekten çok iyi süpersiniz hele tuş kilidi helal olsun
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
sata3

sata3

Üye
Muhteşem ya abi sen neden bu kadar güzel paylaşımlar yapıyosun çok:tşk:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
:rica: merak işi bu kardeş
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
kadirx2

kadirx2

Üye
ling bozuk mu kral
 


Üst Alt