Ice Cream Sandwich v1.0

Sponsorlu Bağlantılar

kemsaf

kemsaf

Üye
programi kaldirinca geri donuyomu?
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
evet
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 

crazynail1

Üye
Ice Cream Sandwich.sis i yüklüyorum ama uygulamalarda görünmüyor nasıl yapabilirim?
 
NextWorld

NextWorld

Üye
Ice Cream Sandwich.sis i yüklüyorum ama uygulamalarda görünmüyor nasıl yapabilirim?

Zaten gözükmeyecek arkadaşımız anlatmış aynısını yapsan no problem
Kendi gelio teli restart yapınca sen sadece onu niye kurdun faydası yok sadece onu kurduysan navibarıda kur...
Anlatımı bi daha okumanı öneririm.
 
Reexecution

Reexecution

Üye
metalci melek, sağol iyiki paylaşmıssın keşke orijinal sitenin linkinede atsaydın bende çoğu dosya yüklenmiyor. tema bile :/ yapabilen varmı :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
metalci melek, sağol iyiki paylaşmıssın keşke orijinal sitenin linkinede atsaydın bende çoğu dosya yüklenmiyor. tema bile :/ yapabilen varmı :)
ben kendi telefonuma yaptım :)

- - - Eklendi - - -

hacklimi telefonun
 
Secret26

Secret26

Üye
dostum harikasın bunu türkçeye çevirmeni dört gözle bekliyorum

- - - Eklendi - - -

hocam ben c503 denedim de pek olmadı ya tema hoş arka plan siyah grimsi, menu bar ana ekranda eski ana ekranın sembollerinin üstüne biniyor, tam yapamadım
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
evet yanlış yaptın galiba :)
 
esokmen

esokmen

Üye
İndirecegim tesekkurler
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
sağol dostum :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
 
MrBasri

MrBasri

Üye
Teşekkürler :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
 
ultra-cengo24

ultra-cengo24

Üye
hay maşallah ne rammiş öyle
 
Akıncı

Akıncı

Üye
:tşk:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

jetblacklife27

Üye
symbian belle de olur mu bu ya
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir dene
 


Üst Alt