'İbrahim' ÜstTeğmen artık .))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
'İbrahim' ÜstTeğmen artık .))
baylar bayanlar


gecenlerde nik değişikliği ile maxi kutlamalarda konu acan ibrahım yıne rahat durmadı üstegmen oldu
kutlayalımmı dövelımmı şaşırdım ben (:

siz karar verin

http://www.maxicep.com/uyeler/uye-1843882/-ibrahim-/

a
rtık üsteğmen nice rütbelere kardesım
 
Tepkiler: 'Şeref', Revengeful ve Dafny

lolaman

Üye
Ben üsttegmen olunca neden kutlama yapılmıyor neden beni kimse tanımıyor anonymous muyum ben
 
Tepkiler: Tuba.Erva
sevenimiz çok ne yapak sağol tuba abla ben durmam durdurulana kadar
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Tuba.Erva

lolaman

Üye
yalaaaan söylüyorun yalaaaaaaaaaaan
 

mstf_l

Üye
tebrik ederik birlikte nice rutbelere insallah
 
tebrikler nice rütbelere hep beraber.
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Tebrikler nice rütbelere hep beraber
 
Tebrikler nice rütbelere
Teşekkürler

----------Eklendi @ 15:13:48 ---------- Yazıldı @ 15:13:28 ----------

Tebrikler nice rütbelere hep beraber
Sağolasın kardeş

----------Eklendi @ 15:14:12 ---------- Yazıldı @ 15:13:48 ----------

Teşekkürler dafny

----------Eklendi @ 15:14:35 ---------- Yazıldı @ 15:14:12 ----------

Teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...