provek
Üye
i-pot 30 gb Apple Classic Yardım edin
Beyler benim İ-pot var 30 gb classic Apple'nin önceden görüyordu pc xp şimdi qörmüyor bi elektronikci arkadaşa götürdüm yazılım hasar qörmüş dedi bunun cd olur veya nette bulabilrsin belki dedi fazla büyük dei ldedi elinde olan varsa verebilirmi veya çözüm olarak başka bişi olabilirmi ben aradım bulamadım
agla

