i-pot 30 gb Apple Classic Yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

provek

Üye
    Konu Sahibi
i-pot 30 gb Apple Classic Yardım edin
Beyler benim İ-pot var 30 gb classic Apple'nin önceden görüyordu pc xp şimdi qörmüyor bi elektronikci arkadaşa götürdüm yazılım hasar qörmüş dedi bunun cd olur veya nette bulabilrsin belki dedi fazla büyük dei ldedi elinde olan varsa verebilirmi veya çözüm olarak başka bişi olabilirmi ben aradım bulamadım :agla:agla:agla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt