ı phone hesap açmak istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ebu_ubeyde

ebu_ubeyde

Üye
    Konu Sahibi
ı phone hesap açmak istiyorum
ı phone hesabı açmak istiyorum ama bir türlü kredi kartsız olmuyor ne olur yardım edin şimdiden saolun arkadaslar
 


Türe

Türe

Üye
iTunes'u aç pc'den markete gir soldan iTunes diye yazıyor orda. Sonra ücretsiz herhangi bir uygulama indirmeyi dene üyelik isteyecek üyelik üyelik al felan filan dicek ondan sonra seçeneklerden üye olmayı seç kredi kartı seçeneği gelmeyecek :ok2:

- - - Eklendi - - -

 
15097

15097

Üye
Bilgisayardan telefondan farketmez ama bilgisayar ile daha hızlı bir şekilde alınır.iTunes'u açın ve sağ üstte Giriş Yap seçeneğine tıklayın.Daha sonra yeni bir pencere açılacak ve Hesap al seçeneğine tıklayın.Kredi kartı seçeneğinde None yazısına tıklayın ve gerekli alanları doldurun.
 
ebu_ubeyde

ebu_ubeyde

Üye
    Konu Sahibi
ama o none yazan kısım yok onun yerine başka bişey gelmiş onada basınca yine kart bilgileri istiyor
 
Türe

Türe

Üye
Benim dediğim siteden bakın
 

no_format

Üye
Arkadaşlar olmuyor işte. Yapan arkadaşlar yeni hesap almaya çalışsın oluyormu bakın bir? olmuyor... 3 saattir bu işle uğraşıyorum. yok ülke yok yaş... Sistem değişmiş... None kısmı yok olmuş.
 
15097

15097

Üye
Daha öncede dediğim gibi ilk sefer banada oluyordu bir kaç kere deneyince alabilmiştim ama değiştiyse bilemem :s
 
ebu_ubeyde

ebu_ubeyde

Üye
    Konu Sahibi
malesef değişti bende çok defa denedim olmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt