Programı itunes storedan indirdim. Programın çalışma mantığı şu. O bölgedeki kullanıcılar tarafından kayıtlar yapılıyor. Bunlar kırmızı ışık kamerası, sabit radar kameraları ve kullanıcıların bildirdiği polisler tarafından yapılan radar vs. uygulamalarını gösteriyor. Program arka planda da çalışabiliyor ve size nerde ne olduğunu söylüyor ve haritada da yerini işaretliyor. Sabit kırmızı ışık (eds) kameraları ve sabit radar kamerlarında bir hata yok.Bence gayet kullanışlı bir program.