Huawei Ascend G510 (kullananlar klubu)

Sponsorlu Bağlantılar

orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Huawei Ascend G510 (kullananlar klubu)
Merhabalar :) Huawei ascend g510 kullanan arkadaslar ;) akilli telefonunuzdan memnun musunuz?

Hangi uygulamalari-oyunlari-launcheri indirdiniz?)

nasil? 5mp kamera memnun ediyormu??

wifi muthis bence)

512mb ram yetiyormu? ;)

En cok ne yapiyorsunuz bu cihazla?
 


Üst Alt