orxan_92
Üye
Huawei Ascend G510 (kullananlar klubu)
Merhabalar
Huawei ascend g510 kullanan arkadaslar
akilli telefonunuzdan memnun musunuz?
Hangi uygulamalari-oyunlari-launcheri indirdiniz?)
nasil? 5mp kamera memnun ediyormu??
wifi muthis bence)
512mb ram yetiyormu?
En cok ne yapiyorsunuz bu cihazla?
Huawei ascend g510 kullanan arkadaslar Hangi uygulamalari-oyunlari-launcheri indirdiniz?)
nasil? 5mp kamera memnun ediyormu??
wifi muthis bence)
512mb ram yetiyormu?
En cok ne yapiyorsunuz bu cihazla?
