HTC'nin, 2. Çeyrek Sonuçları Açıklandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
HTC'nin, 2. Çeyrek Sonuçları Açıklandı
Dünyanın en büyük ilk 5 telefon üreticisi ve aynı zamanda en çok satan akıllı telefon üreticileri arasında yer alan HTC, 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarını açıkladı.


2011 yılının 2. çeyrek sonuçlarında firma rekor büyüme açıklamıştı. Geçtiğimiz sene aynı döneme göre firmanın net kar seviyesinde ciddi bir düşüş söz konusu. Geçtiğimiz yılın bu dönemine göre 3 son 3 aylık net kar, yüzde 57.8 oranında azaldı.




Resmi olmayan açıklamalara göre 7.8 milyar Tayvan Dolar'ı kar eden firma, geçtiğimiz yılın üç aylık dönemine göre 17.52 milyar Tavyan Doları daha az.


Fakat HTC'nin durumu 2012 ilk çeyreğe göre daha başarılı. Geçtiğimiz sene bu dönemde rekor gelir açıklayan HTC, geçen yıla göre hala o kadar iyi bir karlılık oranı elde edebilmiş değil. Bunun sebebi olarak ABD'de yaşanan gümrük ve satış engeli sorunları gösteriliyor. Çünkü HTC geçtiğimiz yıl içerisinde bir dönemde ABD'de en çok satan firma olmayı başarmıştı.


Güncellemelerle iyi noktaya gelen One X başta olmak üzere serinin diğer modelleri bakalım önümüzdeki dönemlerde nasıl bir satış performansı yakalayacak?

Not: 1 Dolar = 29.8770 Tayvan Dolar


(SDN)
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
one x ile one s adamlara çok sıkıntı yarattı yahu yazık oldu bu sene htc son çeyrekte anca toparlar
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
apple kendini yikicak telefonu amerikaya sokmuyor apple iyi oldugu icin degil kahbelige oynamayi bildigi icin basi cekiyor one x amerikaya girseydi hoplatirdi iphonu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
one x sorunsuz çıksaydı tüm dünyayı sallardı
 
Türe

Türe

Üye
apple kendini yikicak telefonu amerikaya sokmuyor apple iyi oldugu icin degil kahbelige oynamayi bildigi icin basi cekiyor one x amerikaya girseydi hoplatirdi iphonu

Öncelikle üslubuna dikkat et. Öyle kafana göre bişeyleri yorumlaman yanlış. Ortada bir ihlal var ve o yüzden engelleniyor. Bu kadar fanboyluk iyi gelmez sana söyliyim.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
:D apple laf gelince burnundan soluyon fanboy kim belli oluyor :D neyse banım yeni acildi isine bak
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Ben olaydan biraz geri kaldım galiba :D One X'in ne sorunu var?
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
toparlanır htc yıl sonuna kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt