Htc Wildfireıma, Unlock Root ROM SORUN!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Htc Wildfireıma, Unlock Root ROM SORUN!!!
ilk önce unlock yaptım. Sonra rootladım. Ama rom yükleyince telefon baştan başlıor ilk htc yazıor. Hemen sonra telefon ve ünlem işareti çıkıor. Öyle kalıor. Neden acaba? Lütfen çok uraştım. Uraştığıma deysin bari bi çözüm lütfen!!??!
 

klongs

Üye
cf root sürümünü değiştir düzelir
 
    Konu Sahibi
nasıl yapacaz onu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...