anibus
Üye
Htc Wildfire S Msj İletim Raporu
S.a Arkadaşlar
Htc wildfire s kullanıyorum ve bir ayarlamayı yapamadım. Msj gönderdiğimde iletim raporu titreşimle geliyor titreşimi nasıl kapatabilirm.
Ayarları baya kurcaladım ama bi türlü bulamadım bn sadece msjların yanında iletildiğine dair bir sembol çıkıyor o çıksın istiyorum her msj dan sonra titreşimle uyarıo deli etti beni
Yardmcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..​
Htc wildfire s kullanıyorum ve bir ayarlamayı yapamadım. Msj gönderdiğimde iletim raporu titreşimle geliyor titreşimi nasıl kapatabilirm.
Ayarları baya kurcaladım ama bi türlü bulamadım bn sadece msjların yanında iletildiğine dair bir sembol çıkıyor o çıksın istiyorum her msj dan sonra titreşimle uyarıo deli etti beni

Yardmcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..​
