merhaba,
ben bir sey sormak istiyorum , kullanmakta olduğu htc tytnII ürününde dokunmatik klavye kullanımı kalem olmaksızın cok zor ve sağlıklı bir mesajlaşma yapmak için kayar kapagı acarak normal klavyeyi kullanmak gerekiyor
bu pda ya bir programla ıphone larda olduğu gibi dokunmatik klavye (buyuk) ekleme şansımız varmıdır acaba , bu konuda bilgininz varsa paylaşımınızı rica ederim
teşekkürler