HTC TyTN II sizce nasil bir telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yassose

Üye
    Konu Sahibi
HTC TyTN II sizce nasil bir telefon
arkadaslar htc almayi dusunuyorum ben nokia n serisi kullanicisiyim sizce htc iyimidir onerirmisin




 


aatamann

Üye
valla dostum HTC diamond modeli benim hoşuma gidiyor!! bi onada bak istersen daha ince cok tatlı bi tel....
 
macman

macman

Üye
eğer prof. bişi arıyosan mükemmel bi telefon derim özelliklerindende belli nasıl bir telefon olduğu çok sağlam bişi. HTC baba marka zaten söze gerek kalmıyo..
 

kameramen06

Üye
valla ben bir senedir kullanıyorum sorun sıfır kesinlikle tavsiye ederim hele tytn 2 daha bir frklı sadece laptoplara göre cd sürücüsü eksik derim
 
suatmade

suatmade

Üye
htc iyi ama iphone tavsiye ederim yada htc hd2'yi piyasaya çıkmasını bekle diğerlerinin fiyatı düşer
 

grknky

Üye
merhaba,
ben bir sey sormak istiyorum , kullanmakta olduğu htc tytnII ürününde dokunmatik klavye kullanımı kalem olmaksızın cok zor ve sağlıklı bir mesajlaşma yapmak için kayar kapagı acarak normal klavyeyi kullanmak gerekiyor

bu pda ya bir programla ıphone larda olduğu gibi dokunmatik klavye (buyuk) ekleme şansımız varmıdır acaba , bu konuda bilgininz varsa paylaşımınızı rica ederim
teşekkürler
 

StR@nGeR

Üye
merhaba,
ben bir sey sormak istiyorum , kullanmakta olduğu htc tytnII ürününde dokunmatik klavye kullanımı kalem olmaksızın cok zor ve sağlıklı bir mesajlaşma yapmak için kayar kapagı acarak normal klavyeyi kullanmak gerekiyor

bu pda ya bir programla ıphone larda olduğu gibi dokunmatik klavye (buyuk) ekleme şansımız varmıdır acaba , bu konuda bilgininz varsa paylaşımınızı rica ederim
teşekkürler

bende htc touch pro2 var ve bahsettiğin klavye sistemi içinde geldi araştrıp yükleyebilirsem buraya yüklerim

tytnII çok güzel bir cihazdır bende budan önce vardı ve 1 yıl kadar kullandım. eğer illaki kvk falan olsun demiyorsan touch pro2 yi tavsiye ederim fiyat bakımından da korkutacak kadar tuzlu değil:oke:
 

emog

Üye
arkadaşım bende alalı 3 gün oldu tytn2 yi gayet memlunum işlemcisi çok güçlü herhangi bir problem yaşamadım bundan önce hp6340 kullandım gerçekten pro bişi istiyorsan al derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt