HTC Phone 8s kullanıcısıyım. Bugün HTC Türkiye'ye neden HTC Wp uygulaması geliştirmiyor, Fotoğraf geliştirici uygulaması bile hataları düzeltecek güncelleme almadı dedim.
Verilen cevap aynen şu şekildedir:
- Sizde o zaman Androidli bir telefon alsaydınız.
Daha öncesinde de kardeşime Desire 601 almayı düşünmüştüm, HTC Türkiye'ye ülkemize ne zaman geleceğini sordum cevap verme tenezzülünde bile bulunmadılar. Güler misin ağlar mısın! HTC alacak, almayı düşünecek arkadaşlar bu tip şeyleri göz önünde bulundursun. Şimdi anlıyorum bu firma 1 yılda nasıl bu kadar zarar eder.
Yarın HTC Global'e da yazacağım durumu,ordan da olumlu bir cevap alamazsam HTC zaten çok yaşamaz bu kafayla.