Htc Titan mı Htc incredible S mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rvnant3450

Üye
    Konu Sahibi
Htc Titan mı Htc incredible S mi ?
arkadaşlar telefonuma titan teklifi geldi sizce etmelimiyim 2 cihazda yurt dışı + ları - leri nedir?
 


abandonware

abandonware

Üye
htc titan ne kadar yeni bir telefon olsada içinde windows phone adlı işletim sistemi var.. androidden çıktıktan sonra alışamayabilirsin.. hem uygulama sayısıda hiç yok denecek kadar az.. ben alma derim fakat ayriyeten senin telefonun sar değeri çok yüksek, ence o telefonu başka bir androidle takas et derim ben ;) yani titan'ı boşver.. fakat uygulama sorun olmayacaksa yinede sen bilirsin..
 

rvnant3450

Üye
    Konu Sahibi
windows phonenin marketi felan yokmu çok program indiren birisi değilim opera mini olsa yeter , sar derken sar tam olarak ne oluyor ? sarji çok iyi gidiyormuş ve ekran 4,7 incredible Sden daha cazip görünüyor sizce etmemelimiyim ?
 
abandonware

abandonware

Üye
windows phonenin marketi felan yokmu çok program indiren birisi değilim opera mini olsa yeter , sar derken sar tam olarak ne oluyor ? sarji çok iyi gidiyormuş ve ekran 4,7 incredible Sden daha cazip görünüyor sizce etmemelimiyim ?

eğer oyun vede uygulamayla aramız pek yoksa zaten internete girecek tarayıcısı olacak, marketi olacak (fakat uygulaması çok az bir market).. Sar değerini iki cümleyle anlatamadığım için internette arştır derim (htc titan sar konusunda oldukça iç açıcı) ;) Ayrıyeten artık senin telefon yeterince eskidi, android ve uygulama/oyunlar benim için bişi ifade etmiyor diyorsan titanla takas etmek iyi olur..

ayrıyeten windows phone marketine bir göz at:



eğer uygulamaları yeterli görürsen takas etmek iyi bir seçenek olur ;) soracağın soru olacaksa ben yine buradayım :good:

- - - Eklendi - - -

fakat şunuda belişrteyim; windows phone marketplace için angey birds bile yok zannedersem :hmmm eğer gerçekten oyun + uygulamaya ihtiyaç duymuyorsan vede titan temiz se takas edebilirsin :good:

- - - Eklendi - - -

dikkatimi çekti, assassain's creed ve splinter cell gibi oyunlar var ve oldukça hoş gibi.. kısaca oyun çok fazla oynamıyorsan takas edebilirsin :good:

- - - Eklendi - - -

aslında hakikaten oyun oynamıyorsan mutlaka takas et derim ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt