HTC Sense Teması

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
HTC Sense Teması
Arkadaşlar HTC Sense Teması Fulldür..Hiç Yer Kaplamaz Ne İşlemcide Ne Ramde.Birebir Aynıdır Herşeyiyle..Elimde 3000 Adet ApK Oyun Ve Programlar Mevcut İsteklerinizi İletebilirsiniz Yoksa 6 Gb Upload Edemem.
Bir Teşekkürü Çok Görmeyin Lütfen..Güle Güle Kullanın..

Download Link:
 
Tepkiler: selim oğuz, 0MG90, yunusefe ve 34 diğerleri
silecekleriin ve bulutların ekrandan geçmesi birebir sense.3 gibi özelikle silecekler şahane eline sağlık kardeşimm
 
İndiriyorum, deneyeceğim yorumumu sonra yapacağım
 

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Tamamdır Beğeneceğinizden Eminim
 
Tepkiler: MezraL123
İndiriyorum, deneyeceğim yorumumu sonra yapacağım

Çok başarılı go louncher kullanıyodum ama baya bi ram alıyordu, HTC Sense hem ondan daha şekil hemde söylediğine göre ramden almıyor.Buradan sana teşekkür ediyorum
 

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Çok başarılı go louncher kullanıyodum ama baya bi ram alıyordu, HTC Sense hem ondan daha şekil hemde söylediğine göre ramden almıyor.Buradan sana teşekkür ediyorum
Güle Güle Kullan Kardeşim Çok Donanımlı Herşeyi Var Orjinal Senseden Tek Farkı Ram Ve İşlemci Yemiyor
 
Tepkiler: MezraL123 ve burak1328
Çok başarılı..
 
Tepkiler: jameyka

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Güle Güle Kullanın Oyun ve Program İsteklerinizi Belirtebilirsiniz..Bir Teşekkürü Beğeniyi Esirgemeyin Yeter..
 
Tepkiler: PureMusic ve MezraL123
Güle Güle Kullanın Oyun ve Program İsteklerinizi Belirtebilirsiniz..Bir Teşekkürü Beğeniyi Esirgemeyin Yeter..
Hocam elinde neler olduğunu bilmediğimiz için pek yorum yapamıyoruz. Ama beğendiklerinden seçme bi paket yapsan iyi olur bence. Uygulamaydı temaydı oyundu fln.
 

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Siz Ne Lazım Onu Söyleyin Ben Ona Göre Olanları Upload Edeyim Dediğin Gibi Yaparsam Uzun Sürer.
 
Tepkiler: MezraL123

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
En Kapsamlı Ve Yakını Budur..Zaten Bunu Kolay Kolay Bulamazsınız..Başka İsteğiniz Varsa Yarcımcı Olmaya Çalışırım
 
Tepkiler: MezraL123
Siz Ne Lazım Onu Söyleyin Ben Ona Göre Olanları Upload Edeyim Dediğin Gibi Yaparsam Uzun Sürer.

Hmm.. Beğendiğiniz launcher ve kilit ekranları, gerekli olan sistem araçları, internet tarayıcısı ve varsa The Settlers Hd'in S2de çalışan versiyonunu ( forumdakilerde beyaz ekran hatası alıyorum ) upload eder misiniz?
 

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Al Kardeş 2 Ayrı Oyun Var İstediğin Ama Hdmi Bilmiyorum En İyi Tarayıcılar Var Ve Ücretli Temalar Size Ücretsiz Tabi Alınıp Paylaşılan Temalar.

 
Tepkiler: MezraL123

Teşekkürler.. Peki tarayıcılar ve temalar içinde hangisi en iyisi? Bide oyunlar S2ye uyumlu mu bilgin var mı?
 
Kardeşim baştan eline saglık ama bu htc hava durumunu yapamadım ben bi tarif lütfen
 
Kardeşim elinde siyah ağırlıklı live wallpaper veya normal ekran görüntüsü var mı? Varsa paylaşırsan sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
 

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.. Peki tarayıcılar ve temalar içinde hangisi en iyisi? Bide oyunlar S2ye uyumlu mu bilgin var mı?
3 Üde Birbirinden İyi Dünyanın En İyi 3 Tarayıcısı Olarak Biliniyorlar Sana Hangisi İyi Gelirse Dene Derim.Ayrıca Paylaşırım Tabi.

----------Eklendi @ 02:07:37 ---------- Yazıldı @ 02:06:24 ----------

Kardeşim baştan eline saglık ama bu htc hava durumunu yapamadım ben bi tarif lütfen
Widget Olarak Ekledikten Sonra Çıkan Boşluğa Bulunduğun İli Yazıyorsun Ve Save Diyosun Wifi Açık Olsun Güncellesin 1 Kere Bulunduğun İli Bulsun Eğer Yağmurlu İse Silecekleri Otomatik Çalıştırır
 
Tepkiler: MezraL123