krstnck
Üye
-
Konu Sahibi
-
Eywallah Kardeşim Güle Güle Kullan.silecekleriin ve bulutların ekrandan geçmesi birebir sense.3 gibi özelikle silecekler şahaneeline sağlık kardeşimm
İndiriyorum, deneyeceğim yorumumu sonra yapacağım
Güle Güle Kullan Kardeşim Çok Donanımlı Herşeyi Var Orjinal Senseden Tek Farkı Ram Ve İşlemci YemiyorÇok başarılıgo louncher kullanıyodum ama baya bi ram alıyordu, HTC Sense hem ondan daha şekil hemde söylediğine göre ramden almıyor.Buradan sana teşekkür ediyorum
Hocam elinde neler olduğunu bilmediğimiz için pek yorum yapamıyoruz. Ama beğendiklerinden seçme bi paket yapsan iyi olur bence. Uygulamaydı temaydı oyundu fln.Güle Güle Kullanın Oyun ve Program İsteklerinizi Belirtebilirsiniz..Bir Teşekkürü Beğeniyi Esirgemeyin Yeter..
Siz Ne Lazım Onu Söyleyin Ben Ona Göre Olanları Upload Edeyim Dediğin Gibi Yaparsam Uzun Sürer.
Siz Ne Lazım Onu Söyleyin Ben Ona Göre Olanları Upload Edeyim Dediğin Gibi Yaparsam Uzun Sürer.
Al Kardeş 2 Ayrı Oyun Var İstediğin Ama Hdmi Bilmiyorum En İyi Tarayıcılar Var Ve Ücretli Temalar Size Ücretsiz Tabi Alınıp Paylaşılan Temalar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
3 Üde Birbirinden İyi Dünyanın En İyi 3 Tarayıcısı Olarak Biliniyorlar Sana Hangisi İyi Gelirse Dene Derim.Ayrıca Paylaşırım Tabi.Teşekkürler.. Peki tarayıcılar ve temalar içinde hangisi en iyisi? Bide oyunlar S2ye uyumlu mu bilgin var mı?
Widget Olarak Ekledikten Sonra Çıkan Boşluğa Bulunduğun İli Yazıyorsun Ve Save Diyosun Wifi Açık Olsun Güncellesin 1 Kere Bulunduğun İli Bulsun Eğer Yağmurlu İse Silecekleri Otomatik ÇalıştırırKardeşim baştan eline saglık ama bu htc hava durumunu yapamadım ben bi tarif lütfen
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?