htc sensation mı samsung i9100 mü ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qweewq112

Üye
    Konu Sahibi
htc sensation mı samsung i9100 mü ?
hangisini almalıyım ?
 


AggressivePsycho

AggressivePsycho

Üye
bana göre galaxy s 2 yani i9100 ;)
 

qweewq112

Üye
    Konu Sahibi
ben kullananlara sormuştum ama sagol
 
peacetr

peacetr

Üye
bu iki telefon çok karşılaştırıldı ve s2 hız,performans ve bir çok özellik bakımından üstünlük kurdu.s2 al derim.karşılaştırmalı video.lara bakarak karar verebilirsin.
 
boroborox

boroborox

Üye
s2 diyorum çünkü bende ondan aldım :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
büyük farkla s2 sensationda usb desteği yok
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeşim bende kesinlikle s2 diyorum
 
CQNSTANT!NE

CQNSTANT!NE

Üye
s2 diyorum çünkü hız görsellik ve bi süre şeyden dolayı :) Ama sensation dada şu var Sense arayüzü var tabi senin seçimin ama ben derimki :GALAXY S 2 :) Şimdiden Hayırlı Olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
3
Görüntüleme
177
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
0
Görüntüleme
162
Cevap
2
Görüntüleme
299


Üst Alt