Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
htc sensation mı samsung i9100 mü ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qweewq112
Üye
Konu Sahibi
htc sensation mı samsung i9100 mü ?
hangisini almalıyım ?
AggressivePsycho
Üye
bana göre galaxy s 2 yani i9100
qweewq112
Üye
Konu Sahibi
ben kullananlara sormuştum ama sagol
peacetr
Üye
bu iki telefon çok karşılaştırıldı ve s2 hız,performans ve bir çok özellik bakımından üstünlük kurdu.s2 al derim.karşılaştırmalı video.lara bakarak karar verebilirsin.
boroborox
Üye
s2 diyorum çünkü bende ondan aldım
GuitaristBoy
Üye
büyük farkla s2 sensationda usb desteği yok
enaa_881
Üye
kardeşim bende kesinlikle s2 diyorum
CQNSTANT!NE
Üye
s2 diyorum çünkü hız görsellik ve bi süre şeyden dolayı Ama sensation dada şu var Sense arayüzü var tabi senin seçimin ama ben derimki :GALAXY S 2 Şimdiden Hayırlı Olsun