HTC One X+ mı iPhone 5 mi?

    Konu Sahibi
Htc J Butterfly almayı canı gönülden isterim de ah keske haftaya cumaya kadar Amerika'ya gitse ayrı para önemli değil yurtdışından alıcam çünkü.
 
[video=youtube;FWOuJ-v0Bw8]http://www.youtube.com/watch?v=FWOuJ-v0Bw8&feature=related[/video]
 
Tepkiler: hmgurbuz2

serkanfb

Üye
[h=1]iPhone 5 ten yana terçigim çok güzel[/h]
 

Pikkaccu

Üye
htc one x+ ın işlemcisi dünyadaki en ii işlemci ama oyun istiyosan ip
 
Htc one x'te aceleye gelip erken çıkartılan tegra 3 berbat performans veriyor exynos,s4 gibi cpuların gerisinde fakat one x+'da gerçek tegra 3'ün gücü belli olacak ben one x+'yı bekleyin derim.
 

xingonst

Üye
Htc one x'te aceleye gelip erken çıkartılan tegra 3 berbat performans veriyor exynos,s4 gibi cpuların gerisinde fakat one x+'da gerçek tegra 3'ün gücü belli olacak ben one x+'yı bekleyin derim.

Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi şu an her açıdan en iyi işlemci tegra 3'tür.gsm arena htc one x jelly bean yaz araştır link veremiyorum.
 
Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi şu an her açıdan en iyi işlemci tegra 3'tür.gsm arena htc one x jelly bean yaz araştır link veremiyorum.

Yok öyle bi dünya.



SunSpider: Düşük daha iyi
V8: Yüksek daha iyi
Octane: Yüksek daha iyi
 

aleranol

Üye
ben onex+derim tetra özel oyunlar hicbiseye değişilmez.
 

CasuS_87

Üye
Emin ol ios daha iyi oyunlarda ve uygulamalarda fark açıkca görülüyor
 

SkyLaBTR

Üye
zaten iphone kullanmışsın... iosu biliyorsun sıkılma ihtimalin var... ekran büyüklüğü sorun olmazsa onex+ derim ben
 

Türe

Üye
iPhone 5 alacağına 4s al paran cebinde kalsın Konuya gelirsek one x+
 

biology

Üye
one x plus ın güncel fiyatı nedir peki bilen varmı ?
 

Türe

Üye
1800-2000 olur
 
S3

With Siyah Kernel + Jelly Bean

Büyük Olsada olur dersen Note 2'ye bak note serisi telefonlar başka birşey benim bile s3'ü satıp note 2 alasım var ne yalan söyliyim