ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
Resmen one x alanlara hakaret. Rezillikten baska bisey degil. Tesekkurler.
htc gerçekten satış planlamasında berbat ilerliyor
Haber için teşekkürler. Yalnız dikkatimi çeken bir olay var htc firması herhalde müşterilerini keriz yerine koyuyor yada öyle zannediyor. Htc one x+ nın piyasaya çıkma sebebi ne olabilir? Elbetteki htc one x in eksikliklerini kapatmaya çalışmasından dolayı böyle bir cihaz çıkartabilir htc firması ; ama one x+ nın özelliklerine bir bakayım dedim 1.7 ghz. yükseltilmesine rağmen islemciler , bataryası halen 1800 mh. ve cıkartılamıyor. Herhalde htc firması müşterilerine büyük bir saka yapmak istedi ve böyle bir cihaz çıkardı......
Kardeşim bazı bilgileri almak için illaki telefonun çıkmasımı lazım
Daha çıkarmadı yav sadece dedikodu bir cihazı görelimde ondan sonra HTC'ye saydırırız
Kardeşim bazı bilgileri almak için illaki telefonun çıkmasımı lazım
Gsmarena sitesinde teknik bilgileri yazıyor cihazın , ben okuduğum bu bilgiler sebebiyle böyle bir yorumda bulundum ki gsmarena nın koftiden haber yaptığını daha görmedimama sende haklısın cihaz bir çıksın bir de öyle yorum patlatalım
Ahahaha.Senin yerinde olmak istemezdimben bu htc yi öldüreceğim dayak atmak lazım
Bu cihaz gereksiz başka bir şey değil bence.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?