hTc ONE sorulariniz

Şu anda işyerinde olduğumdan detaylı araştırma yapıp link veremiyorum hocam ama google yazarsanız istediğiniz sonuca ulaşırsınız
tamam bilgi için teşekkürler.

bu arada telefonu alan arkadaşa Hayırlı olsun (:
 
Tepkiler: By_Casparov

nsren

Üye
kardeşim hayırlı olsun. Ben yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Gercekten mükemmel bir telefon. Size bir ip ucu. Uygulamalarda ayarları görmek için home tuşuna basılı tutun . Belki biliyorsunuz da olsun söylemekte fayda var.
 
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim evet biliyorm dostum saol yinede
 
Home tusuna uzun bastiginda arama geciyor hangi ayar bu bahsettigin
 
Tepkiler: By_Casparov
arkadaşlar gözüme birşey takıldı.Htc bölümünde HTC one kullanıcılar kulübü YOK ? nasıl yani telefon bu kadarmı az popüler
 
arkadaşlar gözüme birşey takıldı.Htc bölümünde HTC one kullanıcılar kulübü YOK ? nasıl yani telefon bu kadarmı az popüler

Bir tane acmak lazim herkes faydalanir o yuzden guzel htc one forumu var mi diye sormustum

- - - Eklendi - - -

birde bu kulakliga alisamadim ve bir tek bana mi kotu geliyor anlamadim
 

serif55

Üye
arkadaşlar gözüme birşey takıldı.Htc bölümünde HTC one kullanıcılar kulübü YOK ? nasıl yani telefon bu kadarmı az popüler

Hayır popülerliği az değil aslında ama maxicepte fazla sahip olan yok sanırım yada aktif değiller, ne demişler iphone u samsungu herkes alır ama htc yi bilen alır
 

nsren

Üye
ilk defa htc kullanıyorum. Kendi kendime daha neden kullanmadım diyorum. :-) mesela cihaz destek bölümüne bakıyorum hiç sorun yaşayan yok . Hep samsung kullanıcıları sorun yaşıyor. Anlaşılmasın tabi. Sonuçta çok uzun süre s3 mini kullandım. HTC one sonra diğer telefonlar çok sönük . Özellikle de şekli ön numara. Ha bu arada ayarları eden arkadaşım cevap verecektim ama zaten görsel olarak paylasilmis .