hTc ONE sorulariniz

kirmizi bencede asiri kacmis en classi gumus ama siyahta olabilir

- - - Eklendi - - -

htc one icin guzel forum destek sitesi var mi bildiginiz
 

DiaBLoS

Admin
4.2.2 guncellemesi ile kamerada farklilik var mi olumlu yönde kardeşim .
 
Tepkiler: By_Casparov

serif55

Üye

Kırmızı gerçekten çok aşırı kaçmış bana gorede hani simdi almaya kalksam yine gümüş rengini tercih ederim zevkler ve renkler tartışılmaz ama gümüşün daha ayrı bi albenisi güzelliği var hocam
 
Tepkiler: By_Casparov

serif55

Üye
4.2.2 guncellemesi ile kamerada farklilik var mi olumlu yönde kardeşim .

Kamera konusunda öyle aşırı bir süperlik fln beklemeyin ama ben bi uygulama buldum procapture adında kendi kamera uygulamasından bin kat iyidir telefonu kullanan varsa denesin kurcalasin anlayacak beni
 
Tepkiler: By_Casparov

serif55

Üye
root yapacam ama garanti gidiyor

Garantinin gitmesini pek sorun etmiyorum kendime bu benim kişisel görüşüm, siz veya başkası sorun edebilir bu yüzden sadece öneririm illada yapın demiyorum ama androidde root olmazsa olmazdir benim için
 
Tepkiler: By_Casparov
Garantinin gitmesini pek sorun etmiyorum kendime bu benim kişisel görüşüm, siz veya başkası sorun edebilir bu yüzden sadece öneririm illada yapın demiyorum ama androidde root olmazsa olmazdir benim için

benim ilk android telefonum olacak one.Acaba bu root etmenin avantajlarını söylermisiniz ? + çok zor birşeymi mesela benim gibi ilk kez deneyecekler bunu kolaylıkla yaparmı.Birde duyduğuma göre custom rom veya google saf android rom yukleyince boştaki ram bayaa artıyormuş?
 

serif55

Üye

Sorularınıza sırayla yanıt vereyim hocam en iyisi;

1. En basitinden herkesin bildiği ve mutlaka her telefonda olması gereken bir program olan Titanium Backup ı kullanabiliyorsunuz, bazı gerekli veya özel işlerinizde yardımcı olan Root Explorer ı kullanabiliyorsunuz, Gamecih-GameGuardian gibi hile programlarıyla sizi para harcatmaya zorlayan iyi oyunlarda istediğinizi yapabiliyorsunuz, Ücretli uygulama ve oyunları LuckyPatcher uygulamasıyla bedavaya kullanabiliyorsunuz, Rom Manager uygulamasıyla Recovery moduyla alakalı işlemlerinizi ve telefonun görünümünü kişiselleştirebiliyorsunuz, Greenify uygulamasıyla gerek işlemci gerek ram konusunda inanılmaz derecede telefonu rahatlatabiliyorsunuz, WifiKill uygulamasıyla hangi wifi ağına bağlandıysanız o ağın kontrolü sizde oluyor(Araştırabilirsiniz), Adaway uygulamasıyla oyun ve programlarda bulunan sıkıcı reklamlardan kurtulabilirsiniz. Şu an aklıma gelmeyen veya benim kullanmadığım daha birçok işe yarayan root isteyen uygulama var geri kalanını araştırıp öğrenebilirsiniz.

2. Root yapmak aslında çok basit şöyle basit; eğer daha önceden başka bir android telefonda yapmışsanız veya custom rom işine kalkışmış yabancı terimlere aşinalığınız varsa çok basittir. İlk defa yani hiçbirşey bilmeden sıfırdan yapmak isterseniz ( ) bu linke bir göz atın aslında zor gibi görünen işlemlerin ne kadar kolay olduğunu anlarsınız.

3. Custom Rom veya Saf Android konusuna gelince; bazı romlar var gerçekten kullanıcı için aşırı derecede kullanım kolaylığı telefon için ram işlemci ve pil optimizasyonu sunuyor bunlardan birisi ve benim denemelerim sonucu en iyisi olduğunu düşündüğüm rom bu linkteki ViperOne romu halihazırda rootlu olarak geliyor zaten içindeki venomhub ve venomtweaks uygulamaları kendine özel ve bu uygulamalarla telefonunuzda istediğiniz görsel işlemsel yazılımsal değişiklikleri yapabiliyorsunuz. Boştaki ram zaten optimize edilmiş durumda üstüne 1. seçenekte söylediğim Greenify uygulamasınıda kurduktan sonra kafanıza takacağınız sorunuz olmaz.

Şu anda kontrol ettim sistem uygulamaları hariç telefonumda irili ufaklı 317 tane oyun-uygulama varmış Allah ne verdiyse yüklemişim inanın bu telefonu aldığıma hiç pişman değilim. Birçok arkadaşım benim sözümü dinlemeyip hadi sözü geçtim elimde telefonu alıp görüp sonra sırf Samsung diye gittiler S4 aldılar ve pişman olmayan birisi var sadece o da fanboyun önde gideni pişman olmamış görüntüsü veriyor yada. Az buz para değil ama gerçekten verdiğiniz parayı sonuna kadar hakedicek bir telefon olduğunu düşünüyorum ve alacak olanlara tavsiye ediyorum.
 
htc one ilk ve son serisi mi varmış ? ilk defa duyuyorum bende alıcam da bilgi verirmisin bu ilk ve son seri hakkında. herhangi bir özellik kısıtlaması varmı bu ilk çıkanlarda ?
 
Tepkiler: By_Casparov

serif55

Üye
İlk parti ürünlerde telefonun üst ve alt kısmında hoparlörlerin olduğu bölümde çok çok az bir açıklık oluyormuş bende ilk parti telefon aldım nisan ayında, benim telefonumdada var bu açıklık ama öyle panama kanalı gibi bi açıklık değil bu telefonu kötülemek isteyenlerin elinde olan bi koz sadece kişinin göz zevkine kalmış birşey bişey diyemem. Son parti ürünlerde bu şekilde hiçbir sorun yok ama hallettilermi bilmiyorum HTC ile Nokia arasında bi mikrofon kavgası vardı ilk partilerdeki Htc one ın video ve normal ses kaydındaki berraklığın kaynağı olan mikrofon aslında nokianın patentindeymiş ve mikrofonu üreten firma bunu HTC yede pazarlamış falan filan herneyse araştırıp öğrenebilirsiniz
 
2.partide. hdr mic. Yok ama stoklarda bitene kadar htc kullanacak ve olu piksrl kasa acikligi gibi sorunlar var diyorlar ilk partiye ama bence onemli olan sans illa sorun cikacaksa da garanti degisim icin firsat zaten
 
anlatımınız için çok teşekkür ederim.Çok yardımcı oldunuz.Bende Rom yüklemek isterim fakat okuduğuma göre bu işlem garanti dışı kalmasını sağlıyormuş cihazın ? O zaman sanırım tehlikeli birşey.
 
    Konu Sahibi
yok be ne sorunu dostum

alüminyum olanı bnde var. bence diğerleri abartı bi renk gbi tabi zevk renk meselesi karışmak istemem
4.2.2 guncellemesi ile kamerada farklilik var mi olumlu yönde kardeşim .
bnce oldu çünkü aldğmda 4.1.2 vardı ilk hd denememde ekranda siyah çizgiler pır pır ediyodu. 4.2.2 ye yükseltince onlar kayboldu ve bnce daha parlak ve net çekiyo gbi geldi bilmiyorum
Kamera konusunda öyle aşırı bir süperlik fln beklemeyin ama ben bi uygulama buldum procapture adında kendi kamera uygulamasından bin kat iyidir telefonu kullanan varsa denesin kurcalasin anlayacak beni
denicem .d


- - - Eklendi - - -

bu arada telefonun kamerasını merak edenler için bol görselli bir konu açıyorum
 

telefonun satın alırken ilk veya son serisi olduğunu nerden anlarız acaba ? yani özel bir kodu varmı ?
 

serif55

Üye

Tehlikeli değil aslında yani bunun tehlikeli olduğuna karar vermek kullanıcıya kalmış, sırf garanti gidicek diye endişeleniyorsaniz yuklemeyin hiç gerek yok
 

serif55

Üye
telefonun satın alırken ilk veya son serisi olduğunu nerden anlarız acaba ? yani özel bir kodu varmı ?

Şu anda işyerinde olduğumdan detaylı araştırma yapıp link veremiyorum hocam ama google yazarsanız istediğiniz sonuca ulaşırsınız