blacktalon
Üye
senin telefon rootlu mu
bende htc one almaya karar verdim.Okulda kullanacağım daha çok sizce hangi rengini almalıyım ? beyaz güzeldi fakat kırmızısı beni büyüledi babam ise kırmızının çok cırtlak ve daha cok kızlar için olduğunu söyledi :S
4.2.2 guncellemesi ile kamerada farklilik var mi olumlu yönde kardeşim .
Root + custom rom + custom kernel yüklü şu anda
root yapacam ama garanti gidiyor
Garantinin gitmesini pek sorun etmiyorum kendime bu benim kişisel görüşüm, siz veya başkası sorun edebilir bu yüzden sadece öneririm illada yapın demiyorum ama androidde root olmazsa olmazdir benim için
benim ilk android telefonum olacak one.Acaba bu root etmenin avantajlarını söylermisiniz ? + çok zor birşeymi mesela benim gibi ilk kez deneyecekler bunu kolaylıkla yaparmı.Birde duyduğuma göre custom rom veya google saf android rom yukleyince boştaki ram bayaa artıyormuş?
yok be ne sorunu dostumHayırlı olsun kardeşim aramıza katılmışsıngüle güle kullanman dileğiyle aman kazasız belasız kullanın. Bu arada konuyu açan arkadaş sorun etmezse 5 aylık tecrübeme dayanarak banada sorabilirsiniz arkadaşlar sorularınızı
alüminyum olanı bnde var. bence diğerleri abartı bi renk gbi tabi zevk renk meselesi karışmak istemembende htc one almaya karar verdim.Okulda kullanacağım daha çok sizce hangi rengini almalıyım ? beyaz güzeldi fakat kırmızısı beni büyüledi babam ise kırmızının çok cırtlak ve daha cok kızlar için olduğunu söyledi :S
bnce oldu çünkü aldğmda 4.1.2 vardı ilk hd denememde ekranda siyah çizgiler pır pır ediyodu. 4.2.2 ye yükseltince onlar kayboldu ve bnce daha parlak ve net çekiyo gbi geldi bilmiyorum4.2.2 guncellemesi ile kamerada farklilik var mi olumlu yönde kardeşim .
denicem .dKamera konusunda öyle aşırı bir süperlik fln beklemeyin ama ben bi uygulama buldum procapture adında kendi kamera uygulamasından bin kat iyidir telefonu kullanan varsa denesin kurcalasin anlayacak beni
kirmizi bencede asiri kacmis en classi gumus ama siyahta olabilir
- - - Eklendi - - -
htc one icin guzel forum destek sitesi var mi bildiginiz
İlk parti ürünlerde telefonun üst ve alt kısmında hoparlörlerin olduğu bölümde çok çok az bir açıklık oluyormuş bende ilk parti telefon aldım nisan ayında, benim telefonumdada var bu açıklık ama öyle panama kanalı gibi bi açıklık değilbu telefonu kötülemek isteyenlerin elinde olan bi koz sadece kişinin göz zevkine kalmış birşey bişey diyemem. Son parti ürünlerde bu şekilde hiçbir sorun yok ama hallettilermi bilmiyorum HTC ile Nokia arasında bi mikrofon kavgası vardı ilk partilerdeki Htc one ın video ve normal ses kaydındaki berraklığın kaynağı olan mikrofon aslında nokianın patentindeymiş ve mikrofonu üreten firma bunu HTC yede pazarlamış falan filan herneyse araştırıp öğrenebilirsiniz
anlatımınız için çok teşekkür ederim.Çok yardımcı oldunuz.Bende Rom yüklemek isterim fakat okuduğuma göre bu işlem garanti dışı kalmasını sağlıyormuş cihazın ? O zaman sanırım tehlikeli birşey.
telefonun satın alırken ilk veya son serisi olduğunu nerden anlarız acaba ? yani özel bir kodu varmı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?