Geçenlerde almayadan 1100 tlye one s Siyah getirdim
Telefon 1 M yükseklikten laminant parkeye düştü o 10000 voltda. Yakılmiş çok sağlam kasa yukarı taraftan 1 mm kalınlığında hafif soyuldu
Sarj yeride her takıp çıkardığımda aynı şekilde soyuluyor sanki zorlanarak giriyor benmi takmayı bilmiyorum ??
Ayrıca şu ufak arka kapak hem tam oturmuyor hem de 10 aç kapadan sonra yalama oldu
En çok belki telefondan soğutan şeylerden biri de şu güç düğmesi bana biraz dandik geldi
Ayrıca yukarıdaki beste audio ikonu kulaklıkta geliyor hoparlörde gelmiyor
Arkadaşlar şu sorunlarıma çare lütfen soğudum şu telefondan