htc one max 4.5g sorunu

meltem11

Üye
    Konu Sahibi
htc one max 4.5g sorunu
arkadaşlar merhabalar..
t efonum htc one max verizon yani amerikadan geldi..
4g yi destekliyor..
4.5G sim kart aldım..
fakat telefon ayarlarından 4g ayarını yapamadım.
LTE CDMA modunu sectiğim zaman şebeke gidiyor..
yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba..
sim kartı başka telefona taktım, sorunsuz 4G şebekesi geliyor..
 
İhtal Yoluyla Geldiyse Büyük İhtimalle 4G Yi Kullanamayacaksın
 

meltem11

Üye
    Konu Sahibi
İthal yolla gelmedi..
 
Megahelzi türkiye ye uygun degildir belki
 
cihazında sorun yok küresel modda durcak yanlız 4.5 band ayarlama yeri yok ise rom atacaksın kardeşim