HTC One Max htc one max 4.5g sorunu

meltem11

Üye
    Konu Sahibi
htc one max 4.5g sorunu
arkadaşlar merhabalar..
t efonum htc one max verizon yani amerikadan geldi..
4g yi destekliyor..
4.5G sim kart aldım..
fakat telefon ayarlarından 4g ayarını yapamadım.
LTE CDMA modunu sectiğim zaman şebeke gidiyor..
yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba..
sim kartı başka telefona taktım, sorunsuz 4G şebekesi geliyor..
 
Oparatörün Sitesine Giriş Yapıp Telefon 4Gyi Destekliyormu Bir Dene