Püf Noktası htc one m9 aldım.

Ekran sararmasının ısıyla ilgisi oldugunu düsünmüyorum bende 2 senedir çok fazla zorlamama ve ısınmasına sebep olmama ragmen sararma falan olmadı.
bende de olması ama ne zaman lg nin donanım bölümüne girsen en az 1 tane ekran sararması ile ilgili konu görüyorum
-benim telefonu da bu gün garantiye verdim telefon kamera yazılımında ısınma yapıyor 1080p kayıtda fps düşmesi ve videoyu takılarak oynama sorunu var diye umarım değişim falan yaparlar. (cihaz çok güzel performansı iyi ama ısınma sorunu beni nedense deli ediyor (tüm telefonlarda bu sorundan şikayetçiyim yani o kadar güçlü işlemciler koyuyorlar ama oyun oynayamıyoruz oyun başlıyor sanki elim tost makinasına koymuş gibi ısınıyor ve artık dokunamaz hale gelince lanet edip elimden bırakıyorum)
 
7420 ve micro sd olmaması kötü olmus.
7422 dedikoduları vardı Notete serisi büyügünün küçüklerini giyecek bir müddet anlasılan.

Yani ısınıyor ama ben performans düsüsü olmadan 1,5 saat GTA SA oynadıgımı hatırlarım ve ısıya batıgımda cpu-z'de en fazla 68 derece gördüm bence normal ısınıyor ama sıcaklar ve lollipop ısıyı bir nebze arttırdı.
 

Türe

Üye

Fan olmadan bu kadar ısınması bile mucize. Bu yüzden metal kasalar avantajlıdır bu konuda. En azından ısıyı çabuk yayar ve cihazı bıraktığınız zaman birkaç dakika içinde soğur.

60 fps ' e geçilmesinin payı olabilir.
 
7420 ve micro sd olmaması kötü olmus.
7422 dedikoduları vardı Notete serisi büyügünün küçüklerini giyecek bir müddet anlasılan.
androidin bence sd karta destek vermesi lazım yani
oyunların eskiden datasını sd kart daki data ve obb ye atıyorduk
ama şuan zorunlu olarak kendi hafızasına atıyoruz
yani nexus 6 dan sonra çıkacak olan nexus telefonda sd kart olmazsa telefonlara destek gelmez
bence sd kartdan ziyade 128 gb lik ana hafızalar yaygınlaşması lazım hem daha hızlı hemde daha stabil sd kart çkınca (illaki fiziksek olarak çıkması gerekmiyor bazen kafası esince sd kart çıkarıldı yazısını görüyorum böyle olunca uygulamaları yeniden başlatana kadar kullanamıyoruz
ben çok nadir oyunda 60 fps gördüm
modern combat 4 daha akıcı geliyordu gamebench ile bi baktım mc4 60 fps ye kadar çıkıyorken mc5 max 29 fps google araştırdım limiti kaldırmanın yolu yok
 
Tepkiler: El~PisToLeRo ve teknolojibaronu

Türe

Üye

Oyunları bilmiyorum ama arayüz 60 fps'e sabitlendi. Onu kastettim.
 
Oyunları bilmiyorum ama arayüz 60 fps'e sabitlendi. Onu kastettim.
androdi 2.2.2 froyo sürümünden beri kullanıyorum arayüzün akıcı olması telefon alırken ozamanlar bi kriterdi şuan işi abartıp şundan şukarda daha iyi işlemci var diye burun kıvırıyoruz bugünün giriş seviyesi telefonları bile oyun dışında çoğu işi sorunsuz yapabiliyor
pclerde oyun dışında özel kullanımlar mevcut ama telefonda iyi işlemci seçmemizin neredeyse tek sebebi oyunları oynayabilmek
gidip hiç birimiz video kurgusu yapmıyoruz render almıyoruz modelleme yapmıyoruz
 
Tepkiler: teknolojibaronu

Türe

Üye

Evet burada haklısın. Optimize bir arayüz , stabil bir gündelik kullanım bir işlemciden çok daha önemli.
 
    Konu Sahibi
neyse ısınmasının bi zararı yoksa sıkıntı yok androide geçmem iyi oldu ya. Bir note 3 ü beğeniyordum birde bu oldu diğerleri oyuncak gibi geliyo
 
Tepkiler: mesut1979