htc one m8 kullanicisindan bi ricam var

Sponsorlu Bağlantılar

bekar_x

Üye
    Konu Sahibi
htc one m8 kullanicisindan bi ricam var
Arkadaslar iphone 5 kullanigordum metal kasa aliskanliqindan ve iphonun sarji tatmin etmedigi icin m8 aldim fakat iphone surekli 3g modundayken m8 hep h de bunu 3g ye nAsil yapabiliriz
 


hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Ayarlar /mobil ayarlar/ diğer ayarlar/ bağlantılar gsm wcdma 3g veya otomatik sen otomatik yap
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Veri trafiği olduğunda h+ oluyor normalde h oluyor.
Yani en azından bende böyle
 

bekar_x

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar /mobil ayarlar/ diğer ayarlar/ bağlantılar gsm wcdma 3g veya otomatik sen otomatik yap
Yalnizca wcdma
Yalnizca gsm
Gsm/ wcdma otamatik
Gsm/wcdma/lte otamatik bunlardN hanqisini isaretlersem 3g olur
 
killer53

killer53

Üye
Gsm/wcdma/lte çekim alanına göre 2g 3g değişebilir H ve H+ 3g dir
 
byAndroid

byAndroid

Üye
H daha hizli 3g den . 3g neden istiyorsun
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Valla bak ben denedim hepsindede g en yavas ondan sonra e geliyor sonra 3g sonrada h . play stordan uygulama indirirken denedim hemde h de 800kb/s falan indiriyor 3g yavasti
 
aşikar53

aşikar53

Üye
Ya bende m 8 32 gb imei kayıtlı aldım fakat cihazın simfree mi değilmi bilmiyorum su anda kullanıyorum turkcell hat ile ama güncelleme yapınca degisirmi nasıl anlarım tam emin olmak için güncelleme yapılıyormu tel üzerinden arayarak bi ri yardımcı olsun lütfen tesekkurler
 
malkoc444

malkoc444

Üye
Arkadaşlar 3g daha hızlıdır tabii ama pili daha çabuk bitirir bence 3g yavaşsa o gsm hattınızla ilgilidir operatörünüzü arayıp hesap sorun ben ce...
 
osmnbabaoglu

osmnbabaoglu

Üye
gsm=2g
H=3g
lte=4g
demektir zaten bir problem yok
 


Üst Alt