nouma35
Üye
htc one m7 mi sony xperia z mi
arkadaslar askerlıgımın bıtmesıne 37 gunum kaldı
askere gıderken telefonumu gelınce baska alırım dıye satmıstım ve askerden dondugum gun bu ıkı telefondan bırını alacagım sızce hangısını almalıyım s4 teknık olarak daha ıyı olabılır ancak tıpını begenmıyorum bu ıkı telefondan kesın bırını alacagım sızce hangısı ozellıkle alıp kullanlar varsa artıalrını eksılerını yazabılırmı.telefonda ılk amacaım yolda seyahatta oyun oynamak nete gırmek.
askere gıderken telefonumu gelınce baska alırım dıye satmıstım ve askerden dondugum gun bu ıkı telefondan bırını alacagım sızce hangısını almalıyım s4 teknık olarak daha ıyı olabılır ancak tıpını begenmıyorum bu ıkı telefondan kesın bırını alacagım sızce hangısı ozellıkle alıp kullanlar varsa artıalrını eksılerını yazabılırmı.telefonda ılk amacaım yolda seyahatta oyun oynamak nete gırmek.

