PriZm Üye TheMadness' Alıntı: MegaBassBeats kurun gerçekten süper bir ses modu + voodoo sound = mükemmel Genişletmek için tıkla ... Bence onunla kasmak yerine 2. El bir Galaxy S al müziğin keyfine bak
TheMadness' Alıntı: MegaBassBeats kurun gerçekten süper bir ses modu + voodoo sound = mükemmel Genişletmek için tıkla ... Bence onunla kasmak yerine 2. El bir Galaxy S al müziğin keyfine bak
Türe Üye Konu Sahibi ~N.A.W.Y~' Alıntı: Telefonumdan memnunum daha iyi olsa bile değişmem Genişletmek için tıkla ... En doğrusu da bu
~N.A.W.Y~' Alıntı: Telefonumdan memnunum daha iyi olsa bile değişmem Genişletmek için tıkla ... En doğrusu da bu
papakudioflu Emekli Yönetici telefonda müzik dinlemem o yüzden ses kalitesi de benim için çok önemli degil.ama htc one da beni çeken bişey var.sense5 harika olmuş,tasarım çok aristokrat duruyor.oyuncak, çıtkırıldım degil de saglamlık ifadesi var cihazda.
telefonda müzik dinlemem o yüzden ses kalitesi de benim için çok önemli degil.ama htc one da beni çeken bişey var.sense5 harika olmuş,tasarım çok aristokrat duruyor.oyuncak, çıtkırıldım degil de saglamlık ifadesi var cihazda.
Türe Üye Konu Sahibi fk555897' Alıntı: Arkadaşlar sesi iyi ama güncelleme desteği bence HTC'nin değerini çok düşürdü. Genişletmek için tıkla ... Evet prestij kaybetti. Umarim one farkli olur
fk555897' Alıntı: Arkadaşlar sesi iyi ama güncelleme desteği bence HTC'nin değerini çok düşürdü. Genişletmek için tıkla ... Evet prestij kaybetti. Umarim one farkli olur