HTC Menü Düzenleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mobilator

Emekli Yönetici
sense 4'te olmuyor galiba.
 
Sense 4 te böyle bir özellik mümkün değil sadece sıralama yapabiliyorsunuz seçeneklerden otomatik şekilde.
 
ana ekranlarını kendı menun yap kullan ben o sekılde yaptım sureklı kullandıgım uygulamalardan 1 sayfalık menu yaptım normal menuye girmıyorum bıle daha kullanıslı oluyor dene ıstersen
 
ben ana ekranda 2 klasör açtım; bir klasörde en çok kullandığım oyunlar, diğerinde en çok kullandığım uygulamalar vardı. bu yeterince pratik oldu ve menüye pek girmemeye başladım

- - - Eklendi - - -

Sense 4 te böyle bir özellik mümkün değil sadece sıralama yapabiliyorsunuz seçeneklerden otomatik şekilde.

peki s3 de?
 
S3 te de değiştiremiyorsun. İcs de yok galiba.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...