Öneri HTC M9 PLUS MI S6 EDGE Mİ

    Konu Sahibi
HTC M9 PLUS MI S6 EDGE Mİ
Beyler yakın zamanda telefon alıcam da bu ikisi arasında kaldım.HTC M9 PLUS çok hoş olmuş s6 edge de keza ama birini seçicem.s6 edgeye samsung oldugu icin güvenemiyorum.htc her türlü kalitesini ortaya koyuyor.Ancak samsunga güvenebilirmiyim bunu soruyorum size.Fiyat konusunda stabilite konusunda siz ne düşünüyorsunuz. Hangini almalıyım ?
 
Bu soruya birde şu açıdan bakın derim:
MTK mı? Exynos mu?
 
mtk eski si gibi değil snapdragon kadar olmasada çok kaliteli . diyelimki işlemci tam performans vermedi exyns verdi samsungun berbat yazılımı eşitler durumu ki sony ve htc çoğunlukla mtk kullanıcaklar .
 
mtk eski si gibi değil snapdragon kadar olmasada çok kaliteli . diyelimki işlemci tam performans vermedi exyns verdi samsungun berbat yazılımı eşitler durumu ki sony ve htc çoğunlukla mtk kullanıcaklar .

Öyle birşey yaparlarsa batarlar direkt. Bu saatten sonra Exynous ve Snapdragon üzerine işlemci tanımaz kimse. S820'de düzeltirler sorun değil araya MTK gibi parazitlerin girmesine gerek yok.
 
s6 edgeyi tek gecerim iphone 6+ dan sonrz
 

BRKTNL

Üye
M9

Plus değil ama dikkat çekerim
 

0MG90

Üye
Bence ikiside değil
İkiside gereksiz yere pahalı 1500 lira üstü hiç bir telefon o fiyatı hak etmiyor
 
Tepkiler: BRKTNL ve El~PisToLeRo
    Konu Sahibi
beyler iphone 6 plus diyosunuz da telefonu alıcam telefon eskiyecek eylülüde bekleyemem şimdi alıyım diyorum. Birde Htc m9 ile m9 plus arasında ne fark var yani bi işlemci heralde farklı bide ekran çözünürlüğü filan yani hangisini alsam bilemedim şimdi.Samsungda çekiyo canım
beyler iphone 6 plus diyosunuz da telefonu alıcam telefon eskiyecek eylülüde bekleyemem şimdi alıyım diyorum. Birde Htc m9 ile m9 plus arasında ne fark var yani bi işlemci heralde farklı bide ekran çözünürlüğü filan yani hangisini alsam bilemedim şimdi.Samsungda çekiyo canım
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
i6plus alacaksın ve eylül de eskiyecek öyle mi ?...
 
Tepkiler: BRKTNL
    Konu Sahibi
yav eylülde eskiyecek değil kardeşim şimdi telefona 3.000 tl veriyoruz ben yıllık telefon değiştirmiyorum ki 2-3 yılda bir alırım almışken en yenisini alayım ki eskimesin şimdi i6 alsam 2 yıl sonra muhtemelen 2 yeni iphone daha çıkcak (şuan iphone 5 var 2 sene önce almıştım),Vede şunu diyim bende biliyorum şuan alınabilcek en iyi telefon iphone ancak sıkıldım yani telefon değiştirmek istiyorum
yav eylülde eskiyecek değil kardeşim şimdi telefona 3.000 tl veriyoruz ben yıllık telefon değiştirmiyorum ki 2-3 yılda bir alırım almışken en yenisini alayım ki eskimesin şimdi i6 alsam 2 yıl sonra muhtemelen 2 yeni iphone daha çıkcak (şuan iphone 5 var 2 sene önce almıştım),Vede şunu diyim bende biliyorum şuan alınabilcek en iyi telefon iphone ancak sıkıldım yani telefon değiştirmek istiyorum
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
yukarda ne yazmışsan onu okuyup yazdığımdan sıkıntı yok, i6plus tereddütsüz en az 5 yıl götürür, karar sana kalmış..
 
    Konu Sahibi
çarpıtmışsın birazcık
 
Hiç düşünme git htc m9 al derim en azından kaliteli bakma sen s6 ya iki gun sonra sıkılırsın yazılımsal donanımsal bir sürü salak saçma sorunlaru var 3 gb var ram 1.5 yada 2 gb ya yakını zaten sistem yiyor... bi kaç uygulama kurarsın kasar benden demesi
 
    Konu Sahibi
tamam m9 almayı düşünüyorum zatende şu kafama takıldı bu m9 plus neyin nesi yani internete giriyorum m9 plusa ait inceleme yok böyle uzun uzadıya.antutu sonuçlarını bile bulamadım ben mi bulamadım.Bu m9+ da kullanılan işlemci snapdragona göre daha mı iyi daha mı kötü acaba yani plus mu alsam m9 mu alsam bilemedim
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

 

0MG90

Üye
M9+ MTK çipset, Duo kamera, daha büyük ekrana sahip
M9 alabilirsin onun yerine