yav eylülde eskiyecek değil kardeşim şimdi telefona 3.000 tl veriyoruz ben yıllık telefon değiştirmiyorum ki 2-3 yılda bir alırım almışken en yenisini alayım ki eskimesin şimdi i6 alsam 2 yıl sonra muhtemelen 2 yeni iphone daha çıkcak (şuan iphone 5 var 2 sene önce almıştım),Vede şunu diyim bende biliyorum şuan alınabilcek en iyi telefon iphone ancak sıkıldım yani telefon değiştirmek istiyorum
yav eylülde eskiyecek değil kardeşim şimdi telefona 3.000 tl veriyoruz ben yıllık telefon değiştirmiyorum ki 2-3 yılda bir alırım almışken en yenisini alayım ki eskimesin şimdi i6 alsam 2 yıl sonra muhtemelen 2 yeni iphone daha çıkcak (şuan iphone 5 var 2 sene önce almıştım),Vede şunu diyim bende biliyorum şuan alınabilcek en iyi telefon iphone ancak sıkıldım yani telefon değiştirmek istiyorum