cemozbektrt
Üye
Necmati selam stabil bir htc sense buldum onu kullanıyorum hafıza şu an 79 mb civarı ama gayet hızlı bir rom eğer yer sıkıntım olur ve sıkılırsam yukardakini kurabilirim şu miui romlarda fena değil kullandım biraz.Bu arada elime xperia x10 ile takas fırsatı geçti ama cihazı begenmedim yaa hd2 daha ağır duruyo.2.1 yüklü onda da ama bu senın verdiğin dahil sense teması olmayan romların hepsinde yada şöyle deyim htc nin romu olmayan her android romda zil sesini kendin seçemiyosun sanırım xperia da da aynı sıkıntı var bir de bizim telefonun kulaklık sesi daha iyi ondan telefon ilk çıktığında multitouch desteği yokmuş en son guncellemeyle yüklemişler cidden htc farklıSorun cözüldüyse ne mutlu
romu değiştirdim bende sense 3.0 'lı miuı rom kullanıyoru çok hızlı beğendimNecmati selam stabil bir htc sense buldum onu kullanıyorum hafıza şu an 79 mb civarı ama gayet hızlı bir rom eğer yer sıkıntım olur ve sıkılırsam yukardakini kurabilirim şu miui romlarda fena değil kullandım biraz.Bu arada elime xperia x10 ile takas fırsatı geçti ama cihazı begenmedim yaa hd2 daha ağır duruyo.2.1 yüklü onda da ama bu senın verdiğin dahil sense teması olmayan romların hepsinde yada şöyle deyim htc nin romu olmayan her android romda zil sesini kendin seçemiyosun sanırım xperia da da aynı sıkıntı var bir de bizim telefonun kulaklık sesi daha iyi ondan telefon ilk çıktığında multitouch desteği yokmuş en son guncellemeyle yüklemişler cidden htc farklı
romu değiştirdim bende sense 3.0 'lı miuı rom kullanıyoru çok hızlı beğendim
nand versiyon ben bayıldım valla mıuı rom ama ben üzerine go launcher yükledim dahada dehşet oldu hemen link bulayımÇok fenasın haa versene linkini nasıl rom iyimi nand mı yoksa karttanmı çalışıyo ve link
Bence değiştirmeye değmez ama yinede sen bilirsinYukledıkten snra kaç mb yer kalıyo tel de göruntu htc sense gıbı mı genelde mıuı romlarda iphone gıb oluyo bırde go launcherı göruntu olarak pek begenmıyorum yaa sankı android 1.6 kullanıyomussun gıbı oluyo .xperia x10 la ılgılı ne dıyoun androıd 2.1 yuklu hd cekım yapıyo hafıza 1gb dıyo ama kalan 400 mb cıvarı sence degıstırmeye degermi
Kardesim selamlar birkac sorum ve istegim olcak oncelikle temiz bir kurulum yapmak icin teli task 29 la temizlemek istiyorum nedenide cok rom yuklemdim acaba hafizada artik dosya varmidir buna gerek varmi sen ce yoksa su an hangi romu kullaniyosan ki sendeki eminim stabildir onu bana bi yollasan:-) ve mumkunse ricam en kisa zamanda olursa cok sevinirim tskDaha 250 mb yer birakan Rom görmedim
tabiki link atayımda wp yüklemene gerek yokki yeni android yüklemek içinKardesim selamlar birkac sorum ve istegim olcak oncelikle temiz bir kurulum yapmak icin teli task 29 la temizlemek istiyorum nedenide cok rom yuklemdim acaba hafizada artik dosya varmidir buna gerek varmi sen ce yoksa su an hangi romu kullaniyosan ki sendeki eminim stabildir onu bana bi yollasan:-) ve mumkunse ricam en kisa zamanda olursa cok sevinirim tsk
----------Eklendi @ 19:01:07 ---------- Yazıldı @ 18:45:44 ----------
dostum task29 yapiyoruz snra wm kuruyoruz snra magdlr snrada rom sira bu degilmi.birde htc nin sitesindeki romdan snra hspl ye gerek olcakmi yani task 29 islemnden snra hspl gitmiyo degilmi
Bence Açılıp Kapnma Ne bataryadan nede başka birşey yükleiğiniz rolar ile alakalı yüksek romlardı herhalde telefon hep hata vermiş basit romlar yüklemeyi deneyi aynı sorun yaşanmıyacağını tahmin ediyorum.Arkadaşlar benim telefon yurt dışından android yüklü olarak geldi. Geldikten sonra bir müddet kullandım hiç bir sorun yoktu. Sonra rom u değiştirmeye karar verdim bir kaç tane rom denedim en sonunda bir tanesinde karar kıldım. O rom u da uzun bir süre sorunsuz kullandım fakat bir gün ne olduysa telefon cebimde kapanıp açılmaya başladı film izlerken veya bir programla uğraşırken aniden kilitlenmeye başladı sonra her şeyi sıfırladım hspl den spl ye döndüm orijinal t mobile wm 6.5 kurdum 1 gün boyunca kullandım kapanma donma olmadı daha fazla wm ye tahammül edemedim ve tekrar android yükledim o da 1 gün boyunca hiç bir problem çıkarmadı fakat sonra yine aynı sorunları yaşadım. Ardından hspl 2.08 den 1.42 ye geçtim birde böyle deneyeyim dedim ama nafile yine durduk yere reset atıyor yine donup kilitlenmeler yaşıyorum garantisi yurt dışında devam ediyor göndermeyi düşünüyorum fakat göndermeden önce danışayım dedim acaba batarya ile de bir ilgisi olabilir mi
yapamadıysanız yardım edeyim.Magldr 1.13 İndiriyoruz da bunu nasıl kuruyoruz tam olarak anlıyamadım ben :S
----------Eklendi @ 23:38:51 ---------- Yazıldı @ 23:20:08 ----------
buldumilk defa yuklüyecegim için karıstırdım biraz o yuzden, şuanda atılıyor sonuc olarak yazıcam
buyur çavuşum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
merhaba Necmati.ben bir şey sormak istedim.bu yukarıda bir arkadaşa önermiş olduğun temayı t20 ye kurabilme imkanımız var mı acaba? ve nasıl olacağı konusunda bir bilgin var mı yardım isteyecektim.
t20'ye uyumlu değil sadece HTC sense'li tellere uygundur.
merhaba Necmati.ben bir şey sormak istedim.bu yukarıda bir arkadaşa önermiş olduğun temayı t20 ye kurabilme imkanımız var mı acaba? ve nasıl olacağı konusunda bir bilgin var mı yardım isteyecektim.
istiyosanız tabiki verebilirim.selamlar. android kurulumunu yaptım fakat benim yüklediğim rom 2.3.7 ve bunda wifi çalışmıyor. sizin bildiğiniz ve hemen hemen herşeyi çalışan bir rom var sa ve paylaşırsanız cok sevinirim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?