HTC HD2 Android Kurulumu (Necmati)

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
yanlış anlamadım dimi htc sense teması istiyorsun bide facebook'da ilk başlarken tümünü senkronize et tuşunun altındakini işaretliyom ben hiçbir romda sorun olmuyor

----------Eklendi @ 17:02:14 ---------- Yazıldı @ 17:01:51 ----------

arkdaslar bir sorum olcak konuyla iligli degil ama
bende desire s var buna windows, ios felan yüklene bilirmi yani telefon kaldira bilirmi ?

HTC HD2 alasim geldi vallaha
Windows Yüklenilebilir
 
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
 

nuh096

Üye
Necmati arkaasim windows nasil yükleye bilirim yardim etsen bu senin anlattigin (1.sayfada hd 2 icin) öyle gibi kura bilirmiyim ?
 
Necmati arkaasim windows nasil yükleye bilirim yardim etsen bu senin anlattigin (1.sayfada hd 2 icin) öyle gibi kura bilirmiyim ?

Öncelikle telefonunu root etmen gerekiyor ve kendi telefonuna uyumlu bir Windows Phone 7 rom u bulman gerekiyor.

Şu link te bu konuyu ziyaret eden arkadaşlara yardımcı olabilir.
 
Tepkiler: nuh096 ve Necmati

özcan44

Üye
kolay gelsin analtım için teşekkürler
benim sorunum herşey sorunsuzca yüklendi android tam açarken screen lock geliyo ve cihaz kapanıyo tekrar kendim açmam gerekiyo sürekli öyle
tel tam anlamıyla açılmıyo ne yapmalıyım?
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Benim Verdiğim Romumu Yüklediniz peki
 

özcan44

Üye
evet sizin rom'u yükledim
 

özcan44

Üye
defalarca yaptım olmadı 6.5e gri dönüyorum sıkıntı yok tekrar android yapıyorum
ekran kilidi geldiği gibi kendini kapatıyor.
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
defalarca yaptım olmadı 6.5e gri dönüyorum sıkıntı yok tekrar android yapıyorum
ekran kilidi geldiği gibi kendini kapatıyor.
Başka bir rom veriyom 2.3 gingerband

dediğim şekil usb flasher modunda yükleyin
 

özcan44

Üye
bu romla çalıştı çok teşekkürler
ama basit bi rom gibi geldi bana
ilk romu sabitlememin yolu yok mudur?

----------Eklendi @ 13:53:38 ---------- Yazıldı @ 13:30:56 ----------

hocam bu rom bir sefer çalıştı cihaz bayağı ısındı sonra kapattım tekrar açtıktan sonra diğer rom gibi kapandı
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Hocam kusura bakma ama Telefonda birşey var galiba aşırı ısınma falan diyosun telefon android sistemi kabul etmiyor galiba.
verdiğim sistemde basit en iyi sistemlerden biri
 

özcan44

Üye
olabilir ilgin için teşekkürler

----------Eklendi 10.09.2011 @ 00:04:30 ---------- Yazıldı 09.09.2011 @ 22:55:11 ----------


geldi ustam beğenmessen bende 20 tane sistem var pc'de


hocam bunu yükledim hem stabil hemde ısınma yok teşekkürler
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Sorun cözüldüyse ne mutlu
 

Burak

Üye
süper konu teşekkürler. Ama symbian başka kanka

mobilde begen yok sonra begenırım