Necmati
Üye
-
Konu Sahibi
-
yanlış anlamadım dimi htc sense teması istiyorsun bide facebook'da ilk başlarken tümünü senkronize et tuşunun altındakini işaretliyom ben hiçbir romda sorun olmuyorAbi rom güzel allahı varama 1 zil sesini kendi kartıma yuklediğim bir ses olarak seçemiyorum 2 face hesabımdaki arkadaşlarla tel rehberindeki arkadaşları senkronıze ettiğimde telefonu kapatıp açınca bütün millet gidiyo hoop baştan bir daha hesap birleştir senden aldıgımda aynı typhoon rom da aynıydı bu iki problem ikisinde de var o yuzden htc sense teması yukledım tekrar.Senden ricam ben baktım bulamadım htc sense temalı zip uzantılı varsa elinde karta kurayım en azından desire da olur upload edersen sevinirim
Galiba desire da aynı temalı o da olur birde stabil reca ediyim sağol generalim
Windows Yüklenilebilirarkdaslar bir sorum olcak konuyla iligli degil ama
bende desire s var buna windows, ios felan yüklene bilirmi yani telefon kaldira bilirmi ?
HTC HD2 alasim geldi vallaha
yanlış anlamadım dimi htc sense teması istiyorsun bide facebook'da ilk başlarken tümünü senkronize et tuşunun altındakini işaretliyom ben hiçbir romda sorun olmuyor
Yok komutanım yaa olmuyor 2 romda da denedim face te tümünü senkronize et diyorum ediyo hatta ben istediklerimi tek tek bağlıyorum tel rehberiyle teli kapatıp açınca bütün bağlantılar gidiyo baştan aynı işlemleri yapmam gerekiyo bir de zil sesini istediğim ses yapamıyorum mesela herhangi bir mp3 yapcam seçenek çıkmıyo.Ben en iyisi sense teması alayımeğer elinde varsa stabil bir tane karta yüklenen o da olur çok makbule geçer komutanım sağol sağol sağol ...
buyur çavuşum
yanlış anlamadım dimi htc sense teması istiyorsun bide facebook'da ilk başlarken tümünü senkronize et tuşunun altındakini işaretliyom ben hiçbir romda sorun olmuyor
Yok komutanım yaa olmuyor 2 romda da denedim face te tümünü senkronize et diyorum ediyo hatta ben istediklerimi tek tek bağlıyorum tel rehberiyle teli kapatıp açınca bütün bağlantılar gidiyo baştan aynı işlemleri yapmam gerekiyo bir de zil sesini istediğim ses yapamıyorum mesela herhangi bir mp3 yapcam seçenek çıkmıyo.Ben en iyisi sense teması alayımeğer elinde varsa stabil bir tane karta yüklenen o da olur çok makbule geçer komutanım sağol sağol sağol ...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buyur çavuşum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Komutanım bu ne ki tema mı acep
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızben şu an linktekini kurdum bi göz atarmısın
----------Eklendi @ 18:11:05 ---------- Yazıldı @ 18:09:06 ----------
Bunu nasıl kurcaz ki senın yolladıgını
Necmati arkaasim windows nasil yükleye bilirim yardim etsen bu senin anlattigin (1.sayfada hd 2 icin) öyle gibi kura bilirmiyim ?
Benim Verdiğim Romumu Yüklediniz pekikolay gelsin analtım için teşekkürler
benim sorunum herşey sorunsuzca yüklendi android tam açarken screen lock geliyo ve cihaz kapanıyo tekrar kendim açmam gerekiyo sürekli öyle
tel tam anlamıyla açılmıyo ne yapmalıyım?
eksik bir işlem yapmadıysanız olmaması gerek ama USB Kablosunu bilgasayara bağlayıp magldr menüsünden usb flasher'i seçip yeniden yükleyinevet sizin rom'u yükledim
Başka bir rom veriyom 2.3 gingerbanddefalarca yaptım olmadı 6.5e gri dönüyorum sıkıntı yok tekrar android yapıyorum
ekran kilidi geldiği gibi kendini kapatıyor.
Hocam kusura bakma ama Telefonda birşey var galiba aşırı ısınma falan diyosun telefon android sistemi kabul etmiyor galiba.bu romla çalıştı çok teşekkürler
ama basit bi rom gibi geldi bana
ilk romu sabitlememin yolu yok mudur?
----------Eklendi @ 13:53:38 ---------- Yazıldı @ 13:30:56 ----------
hocam bu rom bir sefer çalıştı cihaz bayağı ısındı sonra kapattım tekrar açtıktan sonra diğer rom gibi kapandı
geldi ustam beğenmessen bende 20 tane sistem var pc'de
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hay senin symbianına beesüper konu teşekkürler. Ama symbian başka kanka
mobilde begen yok sonra begenırım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?