HTC HD2 Android Kurulumu (Necmati)

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

o olanlar edit romlardir sifir romlarda olmaz market'e girip astro file manager'i indirebilirsiniz .
 
Son bir şey daha dediğiniz üzre telefonu restart yaptım fakat açılışda maglrd menusu çıkıyo ve gogogo vs gibi yazılardan snra android amblemi çıkıyo vede bayağı geç açılıyo normalmi tşk

----------Eklendi @ 15:59:37 ---------- Yazıldı @ 15:54:17 ----------

Navigasyon programı ne önerirsiniz
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

Dediklerinizin hepsi normal kendi romu olmadigi icin bu kadar gec aciliyor .
Android acilmassa magrld menusunde ses tusuna basip asagi dogru inip boot ad nand gelip arama tusuna basin .
Telefonun kendi navigasyonu var.ama navigasyondan pek anlamiyom ama Android bolumunde bulabilirsin
 
necmi dostum teşekkür ederim yardımların için sağol
 
Tekrar merhaaba rom u 2 gündür kullanıyorum kullanımı çok güzel menu zengin pil android de fazla gider gibi düşünüyodum ama 1 gün hatta daha az gibi gerçi menu ayrıntılı olunca insan duramıyo habıre kurcalıyo.Tek sıkıntı menu geçişleri yavaş.1 sn falan snra geçiyo nedenini anlamadım bu kadar yavaş olmalımı sanmıyorum wm 6.5 e göre dahahızlı beklıyodum açıkcası.
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Hspl islemi veya radio rom telefona ayak uyduramamıs olabilir cozum olarak size launcher indirmenizi öneririm.
Adw Launcher indirin .
 
hmmm super mişş aynı tabletim gibi olu
 
ben htc hd2 me android kursam facebookta yerimi bildirebilirmiyim ??
 
necmati kardeş telefonun hafızası 512 normalde ama bakıyorum 25 mb falan kalmış bu rom bu kadar yer tutuyomu acaba
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Android amblemli bi task manager var onu kullanıyorum aslında ama demekki sık sık yapmak gerekiyo ben wm6.5 mantıgı gibi çalışıyodur sanıyodum bunda çalışan herşey hafızadan yer götürüyo demekki yalnız telefon müthiş yaa dün wifi routerle tablete baglandım gayet güzel girdim.Bugün de telefonu kablo ile pc ye baglayıp girdim hiç uğraştırmıyo direk şak bağlanıyo şu an da shtc den snyc programı infdirdim eşitleme yapıyorum .Her şey çok güzel nadiren 2-3 günde bir alet kasılıyo restart yapınca duzelıyo o kadar da normal orj romda bile oluyo o birazda menu g eçişleri hızlı olsa işte tam süper olacak ama o kadar kusur kadı kızında da bulunur

----------Eklendi @ 15:39:45 ---------- Yazıldı @ 15:37:23 ----------

Şu an task managerle kapattım herşeyi ama 21.mb yer var çok az değilmi acaba
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

Hemde cok cok az acaba cokmu uygulama yükledin arkaplanda calisip gorunmeyen programlar var bide hiz icin sana Go Launcher yada Adw.launcher onwriyorum hizin artacak
 

lolaman

Üye
Süper konu
 
Tepkiler: Necmati


Hemde cok cok az acaba cokmu uygulama yükledin arkaplanda calisip gorunmeyen programlar var bide hiz icin sana Go Launcher yada Adw.launcher onwriyorum hizin artacak

adw yuklemiştim ama geri htc temaya döndum kullanımı daha kolay ve hoş diye yuklediği,m uygulamaları sd karta taşıyorum dıre aslında oyke yuksek mb olan angry bırds bır de navıgasyon programı var . Golauncher ı bır deneyım.

yuklediğim programların lıstesı :acil droid ,adobe reader, advanced kıller, angry bırds , battery dr save, canlı tv nobetcı ecz.,es fıle explorer, gazeteler, gitti gidiyor,home swıcher,,ndıve, pınball,skyfıre, sonıc mosquıto,tank hero ama mb lerı çoğunun düşük.
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

Bunlardan bazilari belliki arka planda gorunmez bir sekilde acik.

Bende on program acik oldugu halde en az 109 mb dudun artik
 
bazı mb yukse programlar sd karta kopyalanmıyo o yuzden de cok yerkaplıyo.Go launcher ı yukledım ama hafızada 4.5 mb yer kapladı bene gerı kaldırdım task manager yukledım.Bırde adobe reader ve flash player yukledım rom da varmıydı bılmıyorum benım yuklemem gerekıyo gıbı dusundum olmazsa sıleyım 11 mb falan yer kaplıyo ya da format atıp yenıleyım tel i ne dersın faydası olurmu
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Onları yüklenen gerekiyodu iyi yapmışsın.
Uygulamaları yedekler format at bakalım uygulama yüzünden mi sorun