Necmati
Üye
-
Konu Sahibi
-
Birde file explorer göremedim ben yükledim ama böylemi oluyo romda yok galiba öylemi
----------Eklendi @ 15:02:41 ---------- Yazıldı @ 15:01:33 ----------
Sabırlı cevaplarınıza teşekkürler yeni kullandığım için biraz sık soruyorum kusura bakmayın exper easypad tabletim var ondada android var ama bun deneyimi farklı sabrınıza teşekkürler
Son bir şey daha dediğiniz üzre telefonu restart yaptım fakat açılışda maglrd menusu çıkıyo ve gogogo vs gibi yazılardan snra android amblemi çıkıyo vede bayağı geç açılıyo normalmi tşk
----------Eklendi @ 15:59:37 ---------- Yazıldı @ 15:54:17 ----------
Navigasyon programı ne önerirsiniz
necmi dostum teşekkür ederim yardımların için sağol
Hspl islemi veya radio rom telefona ayak uyduramamıs olabilir cozum olarak size launcher indirmenizi öneririm.Tekrar merhaaba rom u 2 gündür kullanıyorum kullanımı çok güzel menu zengin pil android de fazla gider gibi düşünüyodum ama 1 gün hatta daha az gibi gerçi menu ayrıntılı olunca insan duramıyo habıre kurcalıyo.Tek sıkıntı menu geçişleri yavaş.1 sn falan snra geçiyo nedenini anlamadım bu kadar yavaş olmalımı sanmıyorum wm 6.5 e göre dahahızlı beklıyodum açıkcası.
yükledim ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum bir menu falanmı açılacak
Hspl islemi veya radio rom telefona ayak uyduramamıs olabilir cozum olarak size launcher indirmenizi öneririm.
Adw Launcher indirin .
home switcher tükleyin ordan hangisini kullanacağınızı seçin adw launcher veya htc senseyükledim ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum bir menu falanmı açılacak
Evet Facebook programi ile yapiliyor ben yaptim biliyorumben htc hd2 me android kursam facebookta yerimi bildirebilirmiyim ??
necmati kardeş telefonun hafızası 512 normalde ama bakıyorum 25 mb falan kalmış bu rom bu kadar yer tutuyomu acaba
Android amblemli bi task manager var onu kullanıyorum aslında ama demekki sık sık yapmak gerekiyo ben wm6.5 mantıgı gibi çalışıyodur sanıyodum bunda çalışan herşey hafızadan yer götürüyo demekki yalnız telefon müthiş yaa dün wifi routerle tablete baglandım gayet güzel girdim.Bugün de telefonu kablo ile pc ye baglayıp girdim hiç uğraştırmıyo direk şak bağlanıyo şu an da shtc den snyc programı infdirdim eşitleme yapıyorum .Her şey çok güzel nadiren 2-3 günde bir alet kasılıyo restart yapınca duzelıyo o kadar da normal orj romda bile oluyo o birazda menu g eçişleri hızlı olsa işte tam süper olacak ama o kadar kusur kadı kızında da bulunur
----------Eklendi @ 15:39:45 ---------- Yazıldı @ 15:37:23 ----------
Şu an task managerle kapattım herşeyi ama 21.mb yer var çok az değilmi acaba
Hemde cok cok az acaba cokmu uygulama yükledin arkaplanda calisip gorunmeyen programlar var bide hiz icin sana Go Launcher yada Adw.launcher onwriyorum hizin artacak
adw yuklemiştim ama geri htc temaya döndumkullanımı daha kolay ve hoş diye yuklediği,m uygulamaları sd karta taşıyorum dıre aslında oyke yuksek mb olan angry bırds bır de navıgasyon programı var . Golauncher ı bır deneyım.
yuklediğim programların lıstesı :acil droid ,adobe reader, advanced kıller, angry bırds , battery dr save, canlı tv nobetcı ecz.,es fıle explorer, gazeteler, gitti gidiyor,home swıcher,,ndıve, pınball,skyfıre, sonıc mosquıto,tank hero ama mb lerı çoğunun düşük.
Onları yüklenen gerekiyodu iyi yapmışsın.bazı mb yukse programlar sd karta kopyalanmıyo o yuzden de cok yerkaplıyo.Go launcher ı yukledım ama hafızada 4.5 mb yer kapladı bene gerı kaldırdım task manager yukledım.Bırde adobe reader ve flash player yukledım rom da varmıydı bılmıyorum benım yuklemem gerekıyo gıbı dusundum olmazsa sıleyım 11 mb falan yer kaplıyo ya da format atıp yenıleyım tel i ne dersın faydası olurmu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?