arkadaşlar yıllardır HTC kullanıyorum tek kötü yanı başka bir telefon almaya çalışınca o kadar basit geliyor ki hemen elimden atıp tekrar HTC ye dönüyorum İPHONE falan yanında halt etmiş tek kelimeyle süper almayı düşünenler beklemeyin...
HTC firması diğer mobil telefon devlerine parça üretimi yapıyor.Bu yüzden piyasaya kendi markası altında çıkmamıştı.ama son yıllarda yavaş yavaş modellerini çoğaltarak kendi markası altında piyasaya sürüyor.
Bu Tayvan firması cep telefonu duayenlerinden diyebilirim.Ve kesinlikle tavsiye ederim.
bilin digi gibi htc hd 2 nin batarya kapaginin altinda formatdügmesi bulunuyor be bu dügmeyi kullanarak format atsam htc sense de silinir mi acaba arkadaslar, görüsleriniz icin simdiden tesekkürler
--------------- Ekleme ---------------
arkadaslar rom versiyonuna nasil bakilir ve nasil yükseltilir
arkadaşlar merhaba bi süredir htc hd2 araştırıyorum.. ekran rengi olarak 65k yazıyor..bu çok dşük değik mi?8 sene önce kullandığım cx65in ekranıda 65k idi bu konuda yorumlarınız neler?tek almama sebebim bu..bi türlü aşamıyorum 65k olayını
hayir kardesim cok düsük degil gayet güzel gösteriyo bende cihazi görmezden önce öyle düsündüm ama cihazi inceleyince fikrim tamamen degisti ve hmen aldim bence git bi magazada incele ....
Merhaba bende P990i den sonra HTC Touch2 ye terfi ediyorum ama araştırmalarıma göre yeterli proğram filan yok gibi yinede proğram yazan ve dağıtan dostlara teşekkür ediyorum (Hayır sahiplerine)
merhaba arkadaşlar bende HTC TOUCH PRO P7272 yaklaşık 2 hafta önce aldım telefonda herşey var hiçbir eksik yok bilgisayar gibi ben hergün yeni birşey öğreniyorum telefonumla ilgili telefonu çözmem 1 ayımı rahat alır herkesin kullanabileceği bir telefon değil
merhaba arkadaslar htc g1 kullaniyorum site bazi uygulamalar var ama gsm bunalara uygun degil deyip indirmiyor android isletim sistemi var super cihaz ama sitedeki android uygulamalari yukleyemiyorum yardimci olursaniz sevinirim
hd 7 aldım ama wp7 henüz yeni
o yüzden kullanılabilir program pek yok yada paralı
ama telefon süper hızlı
yani android olsaydı keşke demiyorum.
biraz daha gelişirse android filan hikaye derim yane
merhabalar..
ıphone 3G s kullanıcısı olarak fellik fellik ıphone4 aradım,aylarca bekledim ama yine bulamadım.çok üzüldüm,yıkıldım..ta ki htc hd2 yi keşfedene kadar.. hd farkını teli elinize aldığnzda anında farkediyorsunuz.. ıphone inanın oyuncak gibi kalıyor.. hergeçen gün telefonumda yeni şeyler keşfediyorum..ama hala tlfnumun birçok özelliğinden bihaberim
saygılar..